Saturday, June 9, 2012

Please don't tell me goodbye. Please don't leave.


Muka aku sebelum kena chicken pox :( One month holiday, tak dapat jumpa Jasmine, Najihah, Fatin pun tak dapat jumpa haish dia tu memang orang tengah sakit baru nak balik Cheras, even Farisha pun aku tak sempat jumpa. Omg great -_- Just a short entry. Esok dah balik Seseri. Aku dah start ada feeling homesick. Well lepas balik cuti mesti homesick tahap tera giga mega. Seminggu menangis tepi public phone.

Aku tak habis packing lagi, homework tak siap. Benci bila dah kena balik asrama petang ahad ;/ Omg still tak dapat terima kenyataan esok ibu ayah tinggalkan aku kat sana T.T Everyweek ibu ayah datang tengok aku and masa ibu ayah nak balik rumah mesti rasa mcm kena tinggal, sumpah. Experience farewell everyweek is not easy, you know. Please pray for my exam result. Aku buat dah mcm tibai semua, tak confident langsung result. Mampus aku. Please be nice to me, for these upcoming weeks I will feel homesick so do not torture me too much, I'm begging youuuuuu.

Homework tak siap lagi. Whatever aku dah malas nak fikir. Oh yeah tadi aku pergi Mines. Guess what. Aku jumpa Izzaty ! Mula-mula aku tkmau cerita tapi alang-alang Izzaty dah ternampak muka aku haih apa nak buat. Aku dah lah duk cover mukaa aku yang berchicken pox ni sepanjang aku kat Mines. Seriously. Aku pandang laki sesaat pun tak okaaaay ! Segan :( Izzaty aku bukan sengaja taknak tegur kau tau, aku sumpah tak nampak kau. Sumpah.

Lepastu aku turun escalator then aku pandang je ah bawah. Sekali ada hamba Allah mana yang bertuah sangat mata tajam gila boleh perasan kewujudan aku padahal aku tak perasan dia pun hahaha itupun sbb aku tak pakai spec *peace* Sekali aku dengar "Eera ? " Automatic aku macam histeria Aaaaaaaaaa cuba untuk melarikan diri tapi tak sampai hati sebab rindu kawan :( Mula lah perbualan di belakang tembok bulat. Amik kau tengok muka aku live hahaha adik dia dah macam gelak kan aku, malu nya sayaaaaa >< Anyway, I miss you Izzatyyy :* Sempat jugak gossip pasal laki handsome haih hormon gatal kami tak pernah tanggal !

Mesti rindu ibu. Mesti rindu Ayah. Mesti rindu rumah. Mesti nangis .


TAK NAK BALIK PAHAM TAK !!!

2 comments:

  1. syahdu gila baca blog kau hmm T____T rindunya, jumpa kejap je tadi! haha even gossip pasal lelaki xD

    ReplyDelete
  2. Hidup sebagai perantauan memang begini *peace* haktuihhh hahahah

    ReplyDelete