Saturday, August 25, 2012

Tolong pegang kaki saya.

Mak datukk title post tak senonoh nya. Tolong pekak kaki saya, jangan biarkan saya jejak kaki lebih daripada gate seseri. Tolong doakan saya malam ni tak mimpi miss vas sbb saya tak hafal public speaking, tak siap essay, tak lancar oral. Tolong doakan 4 adioda tak kena tulis surat rasmi utk ustazah sbb kami satu kelas gaya mcm pakat taknak hafal surah luqman. Percaya tak 4A dengan oppa gangnam style nya kena denda tulis surat rasmi mintak maaf dalam bahasa inggeris sbb tak hafal surah al-mukminun haritu? Adiodators mmg begitu, apabila ada leader baru yang loser ni makin menjadi-jadi perangai mintak kakinya. Tolong doakan result exam diagnostik saya. Saya taknak nangis tepi public phone lagi, orang lalu tengok saya nangis je malu la maakk nyaahh! Nasib sekolah perempuan!

Apa lagi ekk nak suruh doa hahahaha mintak flying kick kuasa tiga gamaknya. Tolong doakan saya boleh balik cuti merdeka ni, eheemm Datuk Seri Najibb? Dengar takk saya cakap ni, bagi saya pulang bermalam please? Saya warga negara yang berdedikasut. Doakan saya balik pulang bermalam untuk cuti Hari Malaysia dan ibu membatalkan niat bercuti di JB. Nak jalan raya dengan budak Kuali :( eh maksud saya kelas Kualiti hihihii. Tolong doakan keajaiban berlaku utk saya, doraemon datang kejut saya dan beri pinjam time machine so that saya boleh ulang masa mula pagi raya. AMINNN!

No comments:

Post a Comment