Sunday, September 2, 2012

Hell-ooo everybody.

Last minute update huehue. Fuyooo rajin nya aku duk update blog hihii just in case aku takleh update blog for the upcoming weeks. Aku dengar cerita, dalam beberapa minggu ni student Form3 akan apply SBP and MRSM ? Teringat masa duluuu-duluuu, aku apply SBP dekat rumah Azhani hahahaha aku berjalan dari rumah aku sampai rumah dia. Eh takyah nak hiperbola bajet jauh gila kan haha sbb rumah Azhani dengan rumah aku satu jalan je sebenarnya. Aku menjerit pun Azhani boleh dengar (okay ni melebih sikit)

Aku pergi rumah Azhani sbb rumah aku printer rosak kot. Tu pun ibu yang suruh aku pergi rumah dia heh. Aku rasa semua orang dah tau aku sebenarnya apply SBP main main je wakaka macam saja apply taknak masuk pun. Aku memang apply Seseri sbb paling dekat kan, tu pun sebenarnya ayah suruh aku apply SSP tapi aku ter-click Seseri hahaha sbb aku tktau perbezaan SSP dengan Seseri *peace* Habis balik rumah kena marah dengan ibu ayah, aku was like "Relaks ah bukan nak masuk betul-betul puuuun.."

Tapi selalunya, yang taknak masuk tu lah yang dapat. Bukti? Aku dan Aisyah. Kiteorang duk bising "This was the biggest mistake in our life blablablaa why in the first place aku apply whyyy ?!? " So Juniors fikir elok-elok search dulu nama sekolah blablabla jangan jadi macam aku main apply je. And yang betul-betul nak tu apply terus. And yang saja-saja nak apply tu baik kau fikir balik kang jadi macam aku baru lah nak homesick ahh taknak masuk lah nyesal lah biggest mistake laaah haktuihhh. Apply kalau boleh yang paling dekat dengan rumah so that parents korang boleh datang everyweek. Amik je area KL ke Selangor. Takyah lah apply yang dekat dengan kampung Kelantan Terengganu whatever. Homesick kau tahap mega nanti takda nya parents nak amik flight semata-mata nak layan homesick korang tu. So good luck :)

Aku masuk asrama pun sebab aku dah pindah Bangi and area rumah aku takda Sekolah Menengah yang ada aliran sains sooo sad what to do. Aku ingat lagi aku sangat lah benci rumah Bangi nii, masa ibu ayah bagitau dah beli rumah baru aku macam KENAPAAAAA . Sebab dah biasa duduk BTHO yang jusco depan mata, Mines ada, kawan belambak, McD dah ada itu ini completeeee. Tapi yeah sekarang aku tengah berbahagiaa dekat Bangi :) Walaupun kawan BTHO ajak pergi openhouse and beraya tak boleh join sbb takda siapa nak hantar so saaad.

Ayah renovate sikit rumah untuk tunang Angah. And ingat tak masa aku chicken pox haritu? Aku tidur ditemani dengan bunyi bunyi bingit renovation zzz bukak mata bangun pagi aku dah dengar itu ini stresss !! Tapi aku pelik kenapa ayah suka sangat gardening lah itu ini, sebab aku paling tak suka kemas-kemas rumah. Kuangkuangkuangg mak mentua semua lari wakaka


First living room



Second living room 


Eh mencapub with poplook's dress ngeh.


Ayah tak suka the wallpaper tapi kiteorang sebulat suara NAK JUGAKK !!


Saya punya setelah memujuk beli piano buat bertahun-tahun lamanya. And still wonder nanti aku graduate, gambar nak letak mana ! Tak muaaat ><




No comments:

Post a Comment