Saturday, February 16, 2013

Wish me luck baby

Okay this is quick update. 28th January haritu birthday our captain, Mahirah Munif, Captain of Brassaaaaayyy *fireworks* Oleh sebab dorm aku sangat awesome dengan kehadiran aku (erkk??) Oleh sebab dorm mates aku semua sporting especially bila kiteorang bersatu bergabung mengandung meletup, tak macam dorm lain booo yah don't be jealous, kiteorang semua pakat satu dorm pakai Baju kurung warna hijau which is warna rumah sukan Brassi muahaha and tudung turqoise. Haa yang part turqoise tu aku taktau kenapa tapi dieorang suka gila turqoise aku follow jeww hihii




Dieorang hias Mahirah dah macam transform jadi nenek kebayan !


Not even half of Brassi Four muahaha. Okay my tudung credits to Mawaddah hahaha sorry babe aku kebas tudung kau xx. Tapi ada je orang yang takda tudung and forever sesat macam si Busyra tu haa tetiba coklat pulak wakaka. Okay seriously just a quick update so pictures will tell you the stories. 


Inside dewan makan. Semua pandang kiteorang pelik kenapa tiga-tiga tudung sama lol



 

Muka flash sumpah mintak kaki sorry kepada sesiapa yang termuntah (eh?). Oh and kiteorang belikan tudung turqoise yang Mahirah tengah pakai tu. A gift from us hihiii. 


Sorry because Brassi Four is too awesome.

Okay ni last udpate before aku balik esok *scream* Hidup aku tak menentu sekarang sebab aku tak belajar lagi for exam especially teras subject serious talk weh macam mana ni huwaaa. Emotionally not stable yet lagi lagi bila jealous tengok SPM leavers sangat enjoy cuti dieorang sekarang oh tidaaaak. Mungkin sometimes aku akan gali kubur and update jugak blog guna computer class muahaha but of course only short entry hikhik. 6 weeks in Seseri without Pulang Bermalam, lets see survived or not. 

Wish me luck. Seriously. Adios everyone take care, don't catch cold.

Syaheera Tajuddin xx

No comments:

Post a Comment