Wednesday, March 27, 2013

Die hard fan of Cool Blog

Siapa kata bila kita dah terperangkap berbulan-bulan dalam asrama, tak dapat minum coolblog? Aku, dua hari tak minum air sejuk hmm memang rasa macam nak buat kenduri pulut kuning 5 hari 5 malam. Hallamak class gila bunyi ! Aku minaaaaaaat betul cool blog. Actually, tiba-tiba je tahun ni minat aku melampau sikit.

Mana datang coolblog? Hahahhahaha. Sorry lew sekolah kita maju terlebih. Bukan maju dalam aspek facilities. Tu memang menipu lah, ye lah sekolah lama lah katakan :( Mandi lambat pun takda air. Shower pun takda lampu. Sampai sometimes aku rasa pelik bila shower ada lampu hmm. TAPI !!

Seseri ada tauke Cool Blog hihiiiii. Encik Hadip aka Sir Hadip aka Abuya dengan tagline nya 'Thankyou Iloveyou Get lost! ', akan datang malam malam masa prep bersama berkotak-kotak coolblog untuk anak murid tercintaaaaa. Krik krik krik. Hahah anak Cikgu Hadip bukak kedai coolblog. Memang untung menggunung lah nampaknya. Dah student Seseri pelanggan tetap. 


Iklan sebentar .

And plastik tutup coolblog tu pulak mesti ada gambar Heliza hahahahaha. Cantik memang cantik Heliza buat muka. Ramai orang cakap 'Untung lah Heliza ni, jadi duta coolblog. Mesti hari-hari boleh minum coolblog free'. Tapi macam yang kita semua tahu, stress duk belajar dekat sekolah. Duk bertapa bukak buku. Sometimes nak release stress tu, pi tebuk straw coolblog betul betul atas muka Heliza. Harap maaf, Heliza.

Yang interesting nya pasal coolblog ni, everytime beli kena tulis nama. Masa mula-mula duluuuu, baik nya lah kiteorang. Tulis nama sendiri. Tapi last-last, apabila tanduk bertocang di kepala... nama semua merepek!! Letak nama artist lah, nicknames lah, apa kau nak mesti ada punya. Running man? I love you Abuya? Will you marry me? I'm sorry? Tapi yang aku rasa macam nak pijak, siapa yang letak nama boyfriend dia. Eee geli nak mampuihh. Lain laaaah kalau.....


HAHAHAHAHAH OK THIS IS SO MINE YOU KNOW IT AUTOMATICALLY HAKHAK

Seriously, aku rasa macam boleh buat compilation gambar coolblog. Sebab banyak gila aku order. And merepek gila nama aku letak. And yes, classmate aku ada yang letak you know lah bio-terms ke chemistry-terms ke. Terkezut aku. Sayang betul dekat bio -_-


There you go thrombokinase and lymph node *hentak kepala*


HAHAHAH ni pun sekali tengok boleh tahu aku. Siapa lagi 5A yang duk homesick tak sudah?


And yes I'm a big fan of Honeydew + Mango Jelly hihiiii. Memang senang cerita 70% yang aku order mesti Honey dew. And the other 30% mesti strawberry hahaha. Semua orang gembira melompat-lompat kalau cool blog datang. Childish? Biar ah!


You better spell it right okay. 

And aku ni memang jahat tau hikhik. So one day aku nak test orang yang tukang tulis ni. Aku order cool blog atas nama 'NAK BALIIIKK!!'  with specific triple I, double K and double exclamation mark (!!) . And aku nak check orang tulis ni ikut betul betul ke ejaan yang aku buat hahahah. Jahat tak? Tapi terbukti. Dia ikut woooooowwww. 




This is emotional coolblog. Homesick coolblog. I-need-my-mum-right-now coolblog. Say hi?

And sebab cool blog ni lah, aku hilang suara. Aku batuk seminggu tak baik. Tapi beli jugak. Yay. Don't even dare to order coolblog during exam week. Health is wealth okay. Jangan contohi pembaziran saya. Asallkan saya bahagia. Majulah coolblog untuk Syadin ! Yayy !!

Haus. Nak cool blog *sigh*



No comments:

Post a Comment