Monday, March 25, 2013

Elantra and Estrella.

Elantra ni batch 95 Seseri. Last week SPM keluar kan? Kiteorang kat sekolah ni haaa yang kecut perut kemain. Belum cikgu lagi. Belum batch Elantra lagi *semput* Everyone is hoping the best for Elantra. Tak kisah lah ada yang geram lagi ke dengan senior and junior. Aku memang malas nak ingat benda lepas. Apa yang dieorang buat pun, aku hidup je lagi *peace*

Aku sangat tak sabar sabar sabar nak jumpa kakak-kakak dorm Brassi 4. Maybe aku takda lah rapat dengan semua. Tapi aku nak tengok dah jadi manusia ke belum dieorang semua ni hahaha. Tapi pecah punah harapan berderai bila ketua pelajar cakap 'Pengetua tak bagi Form 5 jumpa senior. Semua kena duduk dalam kelas'. WHAAAAAAAAAAAAAT ?!? Hell.

Masa dinner, gempak satu sekolah Kak Arina dah sampai ! Hahah awal gilaaa, tak sabar agaknya nak amik result esok pagi hakhak. Tapi Kak Arina duduk dekat rumah warden Cik Siti Narini sebab malu nak masuk dorm. Geli meremang bulu roma aku, sejak bila reti malu -_- So kiteorang satu dorm pergi ambush rumah warden. All of us like 'Kak Arinaaaa !!!'

And we talked talked, chit chat until midnight with Kak Arina.

Esok pagi nya, kelas aku lah yang paling kecoh sekali. Pendek kata kelas aku satu hari tak belajar -_- Dengan cikgu tak datang, cikgu tak mengajar lah. Pukul 9.00 pagi je semua orang melekat dekat tingkap tengok senior datang. Ada yang pakai baju cantik lip lap gitu macam mak datin. Ada yang sama je tahun lepas dengan sekarang!

Masa rehaaat, semua orang serbu Dewan! Termasuk lah aku dengan joyah mode turn on hihiii. Aku tengok je semua reaction dieorang. Ada yang senyum je kita dah dapat detect result dia straight As. Ada yang menangis macam mak bapak nak pergi Haji. Ada yang emotionless sampai aku nak jerit 'Kakk, dapat berapa?!?' 

Whatever, the most important thing aku jumpa senior dorm aku. *screaaaam*



Drama air mata. Jejak kasih selepas berzaman tak jumpa *cries*

All of us like ' Akaaaak, kenapa tak datang tengok kiteorang blah blah blaaah bawak lah makanan kesian kiteorang blahblah.' Tak cuba kau fikir balik, bila kau dah habis SPM nanti nak ke kau datang Seseri balik jumpa junior korang? Hahahhahahaah takda nya. 


Terengganu mari. Penang mari.

Kak Yani baru balik PLKN and I was like 'Kak Yani apa cerita PLKN?' The most weird reaction ever 'Best gila sumpah akak cakap' Hahahahah dah agak dah aku tengok facebook tagged photo kemain senyum sampai ke telinga. Teringat tahun lepas Kak Yani menangis dapat masuk PLKN. Ramai gila menangis hari tu hahaha. Jangan aku dapat sudah amin amin amin nauzubillahiminzalik -_-


Already met all the senior except for Kak Dila Yusof. Tapi dieorang busy sangat sampai tiga orang ni je aku sempat cekup adoi -_- 2013's Form Five of Brassi 4 are too childish to be seniors. Serious talk. Alhamdulillah they got reaaally good result. Berdebar rasa, apalah yang aku dapat tahun depan? Ya Allah.

No comments:

Post a Comment