Saturday, March 23, 2013

Le Revenge : Aisyah Habib

Sejak dah jadi Form Five ni perasaan nak tidur dalam kelas tu membuak buak dalam hati. Tahun lepas aku tak macam ni. Boleh lah nak lawan rasa ngantuk tu. Tapi tahun ni sejak aku duduk sebelah Aisyah kaki tidur ni hmmm aku dijangkiti *scream* For your information, sleepy is a contagious disease. Wow.


Sekali tengok ni hmm menangis cikgu tengok 'Rajin nya anak murid aku salin nota'

Gambar tadi tu Aisyah. Sebab aku takkan upload gambar aku tidur. Ayu sangat lah katakan ahaks. Dah menjadi taktik kalau tidur tu mesti pegang pen sebab nak berlakon menulis. Padahal jasad je atas kerusi, roh dah merayau agaknya. 


Aisyah ... again ?!?

Aisyah ni memang aku takleh nak buat apa kalau dia mengantuk. Satu tahap rasa macam nak aku tampar je muka dia ni ahhahaha. Lagi aku urut dia suruh bangun, lagi dia tidur. Kadang-kadang rasa nak pegang tudung belakang dia so that kalau dia tersengguk automatically tudung dia tertarik kebelakang hakhak. 

Aku pun dua kali lima je. Pernah sekali tahun lepas dalam bilik Add Math, aku rasa macam nak syahid dah nii. Mula-mula elok je duduk sebelah Mawa, sekali bila dah give up aku duduk bawah kerusi menyorok dari cikgu and tidur dengan aman damai. OMG baaaad habit ! 


I love to take picture of Aisyah sleeping in class sbb macam mak nenek hahaha. Actually dia tengah sandar atas kerusi sambil pegang kertas, bila dia tertidur dia tak sedar pun kertas dia dah lama jatuh. Padahal tangan statik je dengan gaya pegang kertas -_- And dia selalu buat revenge, bila aku bukak camera aku nasib baik tak heart attack. Dia amik gamba aku tidur dekat dalam dorm. Kejadah punya budak.


You know you sleep while you write when you cant read your own writing. Btw this is also Aisyah's. I'll know I gonna be deaaaaad, Aisyah will whatsapp me 'WEHHHHHH KUAJAAAA ! ' Hihiii adios peeps.

No comments:

Post a Comment