Friday, March 1, 2013

Nak balikkk





OMG already passed 1st of March 2013 / 1.3.13 *scream*

Harini ibu tak datang soo aku dah takda benda nak buat. Baru habis exam, nak buat homework pun takda mood. Ahaks like a boss aku tutup dua hari okay sebab otak aku memerlukan rehat yang sepenuhnya. Haritu a day before exam masa on the way nak pergi surau, mak angkat eceeeh Ustazah Faizah menjerit lambai tangan macam mak datin diva panggil 'Haa dah lama ku tunggu mentee kuuu!!'

Ustazah massakkan kiteorang mee bandung muaaar omg we love you ustazaaaah. Yang paling takleh blah kiteorang makan ajak Form Five je sebab ustazah kata 'Ustazah masak untuk anak ustazah je, Form four bukan mentee ustazah'. Awww kiteorang pun berlari balik dorm macam tak makan seminggu.





I'm Johorean and Mee Bandung Muar depan mata aku *scream*


Please be jealous, people. 

Ibu sukaa masak mee bandung muar. Tapi macam dah lama tak makan hmm. So masa aku tgk makanan yang ustazah masak, aku lah yang paling histeria sekali wa cakap wakakka. Kiteorang buat announcement suruh budak dorm balik dorm as soon as possible. Susun meja belajar dekat tepi coridor dah ala ala nak buat sunlight dinner aku tengok -_- Bertemankan air ribena tawar. Sobs sobs



Padahal .. esok exam *hentak kepala*



We are too awesome to be human. Ehh?

Dah nak exam baru lah every department terhegeh-hegeh nak buat programme. Especially subjek elektif -__- Ada programme Under One Roof, student ajar student. Bila masa add math tu okay lagi kalau nak ajar sbb dah ada jawapan ahha. Tapii kalau dah subjek Physic ke Bio ke hotak kaaaau laaa banyak gila soalan orang tanya and kau rasa macam 'weh lame gilaa aku pun tak tau jawapan'. And kadang-kadang aku tibai je jawapan. Kalau agak-agak macam muka aku mmg tak malu .. ' Sorry weh aku pun taktau.' Ayat nak cover malu : 'Okay yang tu kita K.I.V dulu, nanti tanya cikgu' 




Aku dengan Hafiza dapat kelas 5 Gastisia  for Add Math wohoooo. Asalkan takda siapa tidur hahaha pheww


Mak Tiri is teaching Add Math right now *evil laugh*


Harini dengan officialnya aku takkan bercita-cita jadi cikgu lagi in the future. Adios xoxo


No comments:

Post a Comment