Sunday, April 7, 2013

Omputeh cakap 'Let the pictures tell you the whole story. ' Bukan sebab pemalas nak type, sebab lagi beberapa jam aku dah kena balik asrama. Aku pun menyerahkan amanah dekat gambar semua untuk meng-kepochi-kan diri. Ayuuh !



Akad nikah buat malam. Biar aman sikit dunia.



Ni untung lah tak bukak lagi. Bila habis majlis, aku nak makan semua ... kosong :( Sedap mungkin.




Pelamin nikah.


Pelamin bersanding [luar rumah]


The only day when the bride had 9 maids.



Both of us in the exactly the same Arab-style jubah. 



Prince is waiting for his princess. 


Alhamdulillah, sekali lafaz.




From now on, everything is halal hihiiii *fireworks*


Oppss, we don't need any virtual fireworks. Because we have the real ones.



From balcony view. 




*cries*

[ The Day ]






Candy Buffet


*Cries*


Glad to meet le cousins 


Pacik ghazal ramai yang handsome :3





Adat Johor, nak jumpa pengantin perempuan kena bayar tol. Ni takpa lagi,


Sampai sini, bodyguard beratur *faint*











Nasib baik aku ada lagi sorang kakak yang belum kahwin *sigh*



 Tak tahu kenapa tapi aku sangat suka gambar ni. I love you till jannah (:



No comments:

Post a Comment