Wednesday, May 29, 2013

Can barely withstand the stress right now


Gambar lama, sila cari aku. Entah kenapa aku rasa gamba ni dah macam gambar wakil nasyid sekolah harhar sebab ramai pakai tudung hitam. Aku sorang je pakai tudung colour colour lol. Rindu form 4, not only the class but everything; daily routine, happiness, laziness, i-don't-care-seniors-moments. SPM and Form Five is just too mainstream right now, 

Kenapa dah emo sangat ni ngeh apa jadi? Sesungguhnya aku tengah stress kepala otak serabut dah macam boleh buat sangkar burung agaknya ni. Tiga suku mati buat project addmath. Actually it was fine. 50% already done, dah buat jalan kerja tapi problem sekarang soalan banyak yang susah mintak flying kick aku and dah siap jalan kerja pun macam mana nak tahu betul ke tak jawapan dia T.T Erghh. 

Ms Ding dah briefing haritu pasal project, tapi basically sorang pun tak faham. Ms Ding macam tolong bacakan soalan one by one and aku mcm malas gila, end up aku baca novel Sebenarnya Saya Isteri Dia. Nampak tak berapa jauh melencong dari addmath ke novel? 

And tadi try nak bincang dengan Nina soalan addmath, tapi first question pun lain jawapan. Affect pulak dekat soalan lain. I was like Erghhhh apa semua niiiii ish. Both of us dah macam fed up gila, rasa macam nak gaduh. Nina was too positive with the answer, aku pulak tak rasa jawapan tu logic selagi aku takda marking scheme. And we end up stressed out. Anyway I love you Ninaaa. We try to keep calm try soalan lain tapi hmmm naaah.

Erghhhhhhhhhhhhhhh.

Tahu tak apa yang aku terfikir? Kan bagus kalau aku masuk saser hahahah just because saser takyah buat addmath project. Well, ingat this holiday nak revise sikit sikit tapi dengan keadaan yang relaks dengar lagu layan korea etc. But addmath project messed up everything lol. Please lah bagi aku harapan T.T Ingat kan nak settle kan surat cinta untuk Perdana Menteri malam ni. But you know Add Math messed up everything again lol aku give up. Emotionally not stable so better not to do anything at all. 

Okay esok movie KIL keluar. Mintak mintak jadi tengok dengan ibu esok. Maybe KIL bagi aku ruang utk cuci mata layan Redza Minhat. And bagi aku pengajaran jangan stress jangan rasa nak bunuh diri.. sebab Add Math lol neveeeer. Keep caaaaalm syaheera you can do it, go dins goo. 6 months to go dins then you'll miss your school life like hell.  Adios peeps xx :(


Sakai gila.

No comments:

Post a Comment