Saturday, May 11, 2013

Happy Mother's Day, mothers.


So yes this year celebrate Mother's Day during exam week. Best nyaaaaaaaaaaa -_- Its okay, ibu datang petang nanti hihii. So semalam masa study bio [yang membuatkan otak aku jadi biul] aku terfikir nak buat apaaa untuk ibuu ? *hentak kepala* Memang aku ada masa nak buat video lagi kahkah. Memang aku kreatif gilewww nak buat kad haha kot kot ibu buang hahah. 

So yes, just a simple gif. Last minute gif for ibu. Sorry exam week, don't have much time hmm. For the first time aku tak tidur lepas subuh hahahah nampak tak last minute? Ingat lagi last year aku tak sambut langsung mother's day sebab aku dekat rumah tengah chicken pox ahhaha kesiannya ibu T.T Kay whatever. Happy mother's day ibu, again. You have 4 dependable children, so you don't have to worry at all :) Loveee youu xxx

Nak tahu apa paling mintak kaki aku? Tadi aku pergi sarapan. Lepastu Amal datang dekat aku, 'Selamat Hari Ibu, syadin hihiii' Kuajaaa kuajaa siap kau.

p/s: exam susaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh adios xxx

No comments:

Post a Comment