Saturday, July 13, 2013

Impact 2013.


Okay this is short entry. Haritu ada annoucement nama berjela-jelaaaaa kena tunggu dekat meja VIP and ada nama aku sekali. Aku pun macam pahal ni, aku kena dimerit ke kuaaangkuaaaang. Rupa-rupa nya ada kena pergi program sekolah, tapi yang aku benci nyaaaa program ni hari ahad. Punya lah aku nak tidur hari ahad. Aku dengan Hasu yang ddk belakang masa meeting dah sumpah seranah ishh ishhh

 At least aku takyah ready for General Inspection so its okay.

Rupa-rupa nya Impact ni programme nak explain plans after SPM. Nak matrix ke asasi ke IB ke ntah macam macam lah pening kepala aku -_- Lagi-lagi aku ni haaa yang takda hala tuju. Taktau nak buat apa. Niat hati nak go with the flow. Cari bakat takkan aku jumpa, cari minat hmm bawak aku pergi korea lah mcm tu aku layan drama korea je dah tu minat aku lol.




5 students from each class. Lagipun nanti kiteorang akan explain balik dekat classmate. Takkan nak angkut satu batch pulak. Datang pun niat macam tak betul, nak lari daripada inspection hahaha. Bila pergi sana makin lama makin best. Dengar macam macaaaam experience facilitators , also sbp students and most of them got their own scholarship. Ada dah third year universiti bagai T.T Hmmm best nya




Five students from Adioda. Dodos XVA

Dieorang cerita macam mana dieorang punya interview. Ada yang mcm formal gila, ada jugak yang lawaaak lawaaak. Masa dieorang buat role play situation interview tu nak terguling aku gelak. Risau jugak hmmm nanti interview dalam English, aku ni english dah lah merangkak T.T Apakah dayaaaa.

Kawan-kawan aku pergh semua nak target oversea je T.T Aku ni mcm hmm tak layak rasanya. Lol oversea to mainstream bro, for me locals will be fine. Kot. Kang homesick tak belajar aku kang lol apakah. By the time aku habis SPM aku rasa ayah dah pencen. Mana aku nak korek duit pun taktahu hahaha nak tunggu dapat scholarship mcm nak tunggu bintang jatuh dari langit agaknya lol. Serious aku rasa Angah hebakk hebakk (hebat) dapat JPA hurms.


The inspiring facilitator


Seserian

Ada lah sorang facilitator ni cerita, dia dapat dua offer scholarship just guna result trial dia. DUA WEH DUA BAPAK AH. Aku macam hmm memang takkan lah. The sponsor datang sekolah dia nak interview, dia interview guna baju uniform KRS je sebab masa tu hari rabu. Ada lagi sorang cakap 'Kalau tak minat medic jangan amik. Aku dah menyesal.' OMG apa semua ni. *hentak kepala*

Mungkin aku sambung cita-cita jadi superwoman. Selamatkan dunia. Jyeah


You inspired me to the max. If you know this, you must be proud of me, alhamdulillah we met.


Sorry banyak gambar curi wakaka https://www.facebook.com/pelajarimpact

No comments:

Post a Comment