Monday, August 5, 2013

Sahur Adiodators.


Salam sahur dari Dewan Makan Seseri.

Tahun ni kan tahun terakhir. Nanti makin susah nak jumpa. Semua orang pergi oversea, aku ni je kot kot setia bertapa dekat Malaysia kahkah *insert lagu negaraku* Joyah joyah Adiodators punya mulut tak habis habis tanya aku 'Weh syadin bila nak sahur sama-sama?' Hak alohh sabar ah kita puasa sebulan. Eh dah lama tak post entry pasal adiodators muahaha rindu pulak.

Aku bukan saja tangguh tangguh sahur ni, tapi risau lah kang aku buat takda siapa turun. Hambar. Krik krik. Mana aku nak sorok muka *screaaam* Tapi kebetulan birthday izni masa puasa so aku pun buat announcement suruh semua 4A'12 turun sahur nak celebrate birthday izni ecewaaaah. Aku tahu aku sweet, aku faham aku faham.

Basically, aku rasa aku yang bangun paling first. Sebab aku kena kejutkan Nina yang dorm sebelah tu. Liaaaat nya mak datuk nak kejutkan Nina T_T Nak nangis aku. Aku macam nak give up, last last aku tertidur sebelah Nina hahahah tapi kejap je. Nasib baik aku tersedar balik :)) Lepas aku dah marah lembut dekat Nina, bangun jugak zzz. Lepastu pergi Brassi 5 pulak, nak kejut Radin dengan Atikah. NAK TAHU TAK RADIN MARAH AKUU *cries* Dah lah dia yg suruh kejut, lepastu bila aku kejut dia marah 'HISHH' eh aku pelangkung kang.



Dah pakat nak sahur pukul 5 pagi, tapi aku rasa macamm tak boleh percaya je joyah joyah semua ni. Sebab daripada semalam suruh aku tolong kejutkan, amboooi ingat aku ni mak diaorang ke *hentak kepala* Kalau yang duduk Block C tu boleh lah aku kejut. Ni nak kejut semua Block A dengan B hmm dah boleh jadi surirumah lah aku banyaaaak anak -_- Last last Nina seret aku tolong kejutkan blok A/B sekali. Ya Allah aku rasa dah macam ala ala program kejut sahur dekat TV3 tu haaa.

Macam-macam gaya aku jumpa. Ada yang terkejut tengok muka aku. Ada yang tak gerak langsung. Ada bangun bangun terus gelak amboi kemain! Terkejut aku, suka sangat ke jumpa aku pagi buta. Last last nampak pun batang hidung joyah joyah sekalian. Alhamdulillah ramai datang sampai tak cukup meja. Sampai kena gabung 3 meja itupun duduk macam sardin dalam tin. Tahun terakhir, sahur bersama.


Lihatlah seluar Nina yang dia nak sorok tapi tak berjaya. 


Tapi yang aku malunya, dah lah sahur mesti lah pagi buta. Joyaaaah nya dieorang ya ampun tak macam gaya bangun tidur. Padahal aku bet semua orang tak mandi lagi! Kecoh macam rasa tengah bukak puasa. Semua orang dah keluar DM, kiteorang ni je tak gerak. Sampai macik pacik DM dah lap meja kahkaaaah . 

Aku sangat happy lepas sahur, sampai aku tak tidur balik. Sebab aku terlalu happy, siap boleh belajar physic kejap kahkaaaah. Tapi tidur balik lah gila apa, weekend kot. Rindu izyaaaaaan. Izyan dah pindah urgh kalau tak mesti lagi best. Walaupun sorang ..



Sama baju with the King, Raja Jazmeen


From Adiodators now we become Dodos. Classmate for two years jyeah


All 24 chimpanzees gathered. At 5 in the morning. Cool people never dies.



I miss those moment when we were together, I miss 2012. I miss those little things. People may think we're lame but yeah at least we had the best memories ever and those people don't have any. Even though a year already passed, you sacrificed your sleep time for us. The last sahur, the last getahering. Good luck for trial, fighting Adiodators. Keep calm, where brialliance meets insanity. 

No comments:

Post a Comment