Sunday, September 15, 2013

Happy birthday mom wannabe !


13 September. Eeka's copyright.

Hari jumaat haritu, ibu datang awal sebab nak amik aku balik rumah. Iyolah pulang bermalam tiga hari lah katakan tu yang happy melampau tu. Lunch dengan ibu dekat kantin, tapi ibu beli makanan luar hehehee. Lepastu ibu cakap "Harini birthday angah." Shit. Seperti biasa, aku lupaaaaaaaaaaaaaaaaaaa langsung. Rasa macam pagi tadi baru aku sambut hari penutup bulan kemerdekaan lol september dah? Masalahnya, aku tak pernah lupa birthday orang. Aku just taktau date. Taktau sekarang berapa haribulan. 

Yes, aku lah budak yang cikgu tanda buku takda date, habis buruk buku aku ada pen merah besar 'DATE?'. Aku lah yang nak tau date kena tanya kawan sebelah. Kenapa aku tak beli jam yang ada tarikh eh -_- Whatever. Ibu akan cakap 'Takpalah eera kat asrama, dimaafkan.' Masa birthday along pun aku lupa haritu hehehee nasib aku call ibu, ibu bagitau hehehe. 

Sorry angah heheheeh.


By the wayyyyyyy, she's pregnant !!! Bukan aku, of course. ANGAH !! Yayyy ye yang kahwin haritu tu ye dah pregnant dah. And as usual aku lah yang paling loser dan lambat tahu. Aku tahu angah pregnant a week after semua orang dah tahu. Damn. Takpalah. Asal aku tahu, daripada aku balik rumah tengok perut angah dah boyot. Happy to see angah as Mak Boyot :*

Dulu masa ibu ayah pergi haji kan kannn, aku ni biasalah lah dah lah baik lepastu jujur lepastu amanah lepastu setia tambah pulak innocent *muntah pelangi* Ibu suruh aku report balik dekat ibu every single thing yang jadi kat rumah. Ibu mintak tolong aku bersihkan toilet pun aku buat tau, innocent nak mati wa cakap baru darjah tiga okay sayang ibu katakan. And one day, aku bangun tidur. Macam kecoh dekat luar rumah. Rupa-rupanya angah nak bawak tokyah pergi pasar tapi kereta nak keluar rumah tak pass terseret dekat tembok smpai calar. Baru dapat lesen ada hati haktuih.

Aku pulak rasa bersalah gila macam ada feeling 'I need to tell ibu this ASAPPPPP' satu rumah panic. Aku ingat lagi angah siap pujuk aku jangan bagitau ibu heheheheh takut kau kena marah heheh aku pun taktau apa masalah aku nak sangat bagitau ibu. Budak kecik lah katakan. Comel pulak tu. EHHH? -_-


We love you. Spread The Dins gene. Syaheera is the best name for your baby. Or Syaheer for baby boy ehehhehehe *self slap*



No comments:

Post a Comment