Sunday, October 13, 2013

Qasehs sayang,


Aku tengah fokus gila tengok We got married, dah lama tak layan korea hmmm. Aku pun baring tengok wgm lepastu Qaseh Aleesya and Aqeelah masuk jugak bilik aku nak  menyibuk. Tapi aku fokus gila, tak layan.

And some parts, I'll scream

"Sweet nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

Lepastu aku dengar lah Aleesya bisik dekat Qeelah ((mungkin perli macam ibu)) 'Apa cuya tu dikk, bising lah' 

Tapi kefokusan aku melampaui segalanya. Aku buat taktahu. Tiba-tiba aku bau wangi gila dalam bilik. Tapi again aku buat taktau. Sekali aku tak sedap hati and bangun. Muka Aqeelah putih melepak macam langgar tepung. 

"Adiikkkkkk, apa adik buat ?!?"

Maka habislah 3/4 botol bedak baby johnson. Novel, tilam, lantai penuh bedak termasuklah seluar aku sekarang. Argh stress aku. Ni ibu taktahu lagi. Nasib comel, mestilah kan ikut makcik dia ((oppss))


No comments:

Post a Comment