Friday, November 1, 2013

Pergerakan Puteri Islam Malaysia

I've experienced most of my last time already hehehehe. Salah satunya, pakai baju uniform setiap hari Rabu hahahaha hampeh doh. Dulu dekat btho cikgu suruh pakai baju koko pun aku malas, tapi masalahnyaaa dekat sini siapa tak pakai baju koko walaupun satu hari kena dimerit *sigh* 


Percaya tak aku Puteri Islam hahahahahahahahhaa sumpah doh ayu tak ayu

Sebab aku malas nak pakai baju pbsm krs yang tebal tebal keras masuk tudung ke dalam oh please. Biarlah aku menzahirkan keayuan aku setiap hari rabu lol. Jadi pinky sikit hahaha padahal aku masuk puteri islam sebab taknak kawad huehue iyalah uniform lain semua aktif kemain kawad sana sini 

Aku tanya Nina kenapa dia sanggup masuk pengakap yang setiap minggu ada kelas dengan cikgu luar baju panas semua. Sebab dia kata 'Aku tak layak masuk Puteri Islam, puteri islam semua macam untuk orang baik' No wonder lah aku masuk PPIM hahahahhahaah tapi ngek nina sambung 'Tapi bila aku masuk sini, aku rasa aku silap doh lagi lagi lepas tengok kau . Puteri Islam tak ayu pun' Ngeks




Well, somehow I agreed when I saw this.





No comments:

Post a Comment