Thursday, December 19, 2013

License in the making

I'VE PASSED MY KPP TEST HAR HAR HAR

I reaaaaaaally reaaaaally hate exam, or test. Malaaaaas nya nak amik lesen sebab aku tahu, last last aku bukan selalu drive pun. Ibu selalu tak bagi anak drive. Angah tu bila dah kerja baru drive kalau tak setakat hantar amik aku sekolah takpun tuition. Habis aku yang takda adik ni apa function lesen *cries* 

Tapi dah tertulis dalam to-do-list after SPM. I'm going to do it ALL kenapa orang selalu tak buat apa yang di plan lepas SPM penat kot kau menyabarkan diri before exam nak buat takkan nak biarkan je. 

Nasib aku malang betul bila part buat lesen kereta ni -_- Sebab aku buat dekat Bangi and I'M ALL ALONE *cry a river* Tahu tak dalam banyak banyak manusia kat Bangi tu, takda sorang pun kawan aku. The only one yang aku kenal pun Lee Wai Keet (how to spell doh hahahaha sorry man) itu pun macam mana aku ingat nama dia, aku pun taktahu. Itu pun tak pernah sekali pun aku berbual dgn dia dekat sekolah...

Dah lah banyak gila ceramah. Baru habis test KPP aku rasa macam setengah mati. Mati daripada ke-awkward-an. Awkward nya dengan orang yang tak kenal. I AM anti-social hehehhehe. Psst that day I can barely survive not talking at all for almost 6 hours lol. Aku kena top up before ceramah and test kpp sebab aku akan text anyone randomly and like 'WAKE UP AWKWARD ALERT LAYAN LAH AKU' Anis akan selalu jadi mangsa lol sorry

Aku wonder kenapa eh jadi antisocial balik ingat bila masuk Seseri dah macam friendly tak ingat dunia semua orang aku tegur tapi bila keluar ni dalam mulut macam ada emas jongkong (jongkong ke jongkang eh)


I hate when school leavers said holiday is boring dude please


Holiday is much much better than exams. Staying up for movies and better than sleeping w/ books.

((those days enduring the pain of big exam))

No comments:

Post a Comment