Monday, May 5, 2014

5th May 2014

I love May out of all 12 months, number 5 as my favourite number and you still wonder why?


Creds; Fatinah Omar

Aku tidur awal pulak malam sebelum tu sebab baru balik skytrex so aku memang penat nak mati hanyut terus dengan harapan "Mungkin terjaga kot bila nak dekat pukul 12" tapi aku terbangun tidur lepastu check phone... dah pukul 2 lebih pagi ahhahaha epic fail sangat der penuh whatsapp text org wish on time tapi orang nya dah tidur tak ingat dunia heheh tapi dah terbangun pukul 2 takleh tidur balik yang aku stress tu

Macam macam jadi on the 5th May, seriously aku spend depan phone memang happy gelak tak ingat dunia. Birthday aku tapi Jonghyun dapat nama. Yang sewel nya una whatsapp aku tanya siapa bias kpop aku, aku pun cakap lah Jonghyun. Una dengan confident nya hantar gambar cake jonghyun tapi Shinee's Jonghyun padahal aku minat CNBlue's Jonghyun hahahaha ni ler masalah orang tak minat kpop main search sesuka hati aku dah semput gelak atas katil

Ramai pulak tu mention aku kat twitter tapi letak gamba Jonghyun, dah kenapa agaknya tapi aku retweet je semua. 5 May je lah aku cakap semua benda betul, orang yang bahan aku selama ni terus puji aku. Kalau tak, macam hape sadly dah tak valid sebab now 12.55AM of 6th May already sobs here. Naddy dah tunjukkan bakat picsart dia yang level mahaguru, katanya khas untuk aku sampai penuh camera roll dia dengan muka aku lol what


Naddy's masterpiece

HAHAHAHAHA naddy post dekat twitter caption sort of "Honeymoon di europe" Hahahhaa orang semua terkejut je tengok ingat real hahahaha waklu real. And antasha pergi gali balik gambar lama aku yang jahil jahil mintak kaki lepastu edit hahahah tak ke kuanghajo nama nya, sayang betul dekat aku dah tak terkira dah ni. Aku nak marah pun tak boleh sebab sibuk gelakkan muka sendiri heheh cartoon sangat rupanya  -_-"

And Famu lagi sekor buat lawak pagi pagi, she was so random and pergi mention a handsome twitfamous (?) nama Aizat and sort of "Hey can you wish my friend, her birthday is today blahblah" aku dah gelak macam kambing biri-biri and was like "Kau dah kenapa do famu?" and a few minutes after that Aizat was actually mention me for real HAHAHAHAHHAHAHAH lagi lah aku gelak macam kambing golek kena salai! Dah lah handsome ok stap


Paling over pun, kiteorang expect for a reply from him tapi dia mention for real siap delete nama Famu tu hahahahahahahh lagi lah lawak tahap dewa aku gelak! Dah lah famu yang minat dia dulu, baru aku kenal dia ni. Kenapa lah kawan aku ni semua sewel yang tak boleh nak control lagi hahah but at least that means that aizat guy betul betul baca tweet famu ok. 

Lepastu kawan or buddy Thai dulu masa Thailand students came to Seseri for exchange students programme pun wish aku siap edit gamba cake bagai and guna google translate lagi sebab nak wish in BM hahahaha memang BM terabur gila lah sebab google kan memang kadang kadang tak guna but I'm so impressed terharu nak nangis hahahah her effort memang (thumbs up) Thanks susu!! (Nickname dia Milk and aku dengan suka hati mak bapak nya change it to susu because it sounds cute hehe jahat tak tapi Milk sampai sekarang bangga and mengaku dia susu so I love her even more hehe)


Thanks aloooooooooooot, this year celebration was great. Sumpah tak tipu. Semua wish dari family ke kawan btho ke batchmate Seseri and juniors ke anyone yang baru kenal tapi still wish, thanks again phew. Yang bagi aku speech panjang-panjang, hantar gambar, post on my wall, dedicate a post in instagram or whatever memang terima kasih daun keladi. The fact that when you get older, your birthday seems to be meaningless. Tapi still there are some people try nak wish on time or make an effort, so it was meaning-more (gelak kambing)



Just know that Jonghyun's birthday is on 15th May, thats why I love numb 5 even more heheh



No comments:

Post a Comment