Monday, January 19, 2015

mereput


second week feels like second year

Aku rasa blog ni akan jadi tempat aku merepek and merungut dalam masa setahun lebih, bear with me.

kepala otak aku ni sekarang kalau kita ibaratkan dia mcm pH level ni dah mcm tahap acidic sangat ni. Dengan wifi yes 4G yang duk kelip kelip which means line tak stable, apa tah duk kelip kelip ingat dia apa twinkle twinkle little star ke. Terbako hati tengok dia berkelip tapi bila aku start nak belajar dia stable pulak, syaiton nirrajim betul perangai buruk dia ni tak fokus.

Tu tak kira bila blackout masa dalam toilet hahahah adoi rasa macam nak ke mana mana sambil bawak torchlight dekat dalam pocket. Tapi takut kang suluh pintu keluar benda lain je ni kang (hihiiiiii)

Nak dengar satu cerita sedih tak, dengar lah jeritan batinku (muntah brb) last weekend balik rumah nak search pasal research question, tak faham aku apesal lah IB ni banyak sangat RQ dia nak. Kalau lah ilham idea tu boleh datang sesenang aku mengunyah makanan takpa jugak. Ni nak dapat ilham daripada mimpi pun mcm impossible sbb aku ni jenis bangun pagi tak igt semalam mimpi apa

Pastu mcm dah dapat idea, propose dekat cikgu.............. kena reject (cries not a river but the whole pacific ocean can you imagine) peh the pain of being rejected ni haih beginikah sakit kena reject lepas mintak kahwin (apakah) Cari idea macam tunggu surat cinta, tapi kena reject tu mcm less than 3 minutes (uyin tanya yeke 3 minutes ke 3 saat kuanghajo)

Stress nyaaaa. Tetiba rindu pulak experiment dulu dulu tanam taugeh dalam kotak ada lubang, tiap tiap hari waktu rehat pergi lab nak check keluar tak taugeh tu lalu lubang luls. Sekarang ni taugeh ke mana RQ ke mana. Muka aku yg macam sayur sekarang.



Rabbi yassir walla tu'assir.


No comments:

Post a Comment