Tuesday, July 19, 2016

#syadinraya

Rayaaaa this year is great. Raya without IB is super great. Celebrating raya everyday not in kmb is super duper great lol.



Tahun ni first time in 4 years puasa penuh dekat rumah. And still ingat lagi sedihnya tgk gambar family raya situ sini pergi openhouse dari dalam bilik f111 bertemankan internal assessment & extended essay. Pastu macam nak nangis aku berjanji "tengok lah aku dah habis ib nanti, semua orang punya open house aku pergi. Yang tak jemput aku pun aku datang" haaaa gitu over 

Dan yes here I am, raya like theres no tomorrow ahahhah full beb harini pergi sini, esok pergi sana. Persetankan segala "ingat berat badan syadin" dan "baju kau muat muat je" gimme allll kuih raya I'm goooood!!!!

Raya dengan budak IRP & budak kelas lepas dah dekat 2 bulan tak jumpa. Bising dia buat air teh pun boleh gaduh "kau ni tak reti rasa lah" "tawar laaaaah" "aku tak percaya kauuu" 

And semua orang ada trust issue bila aku drive. Tu aku belum betul betul drive. Aku baru cakap "meh ah aku drive" semua be like GILA KAU TAKNAK AKU RAYA DEKAT HOSPITAL takpun "Aku dapat duit raya dah lah sikit, kau nak jahanamkan kereta aku pulak" biadap betul kawan kawan guwe betul betul dunia akhirat fewit


Atok & cucu cucu


Paling aku seronok bila tahun ni dapat join full raya btho ahhaha teringat last year aku curang hybrid adil sikit bila aku pergi 2 rumah btho lepastu ciao syabib bawak aku pergi raya dorm seseri pulak. Anis duk mengungkit kisah tu sampai tahun ni. Aku baru perasan konvoi raya btho ni daripada form 2 hahahaha alahai comel nya form 2 dah beraya kerja khusus sejarah geografi dah siap ke belum ahahhaha. 

Bersungguh gila dulu kalau beraya masa sekolah lagi siap jalan kaki seh dari rumah ke rumah, lain taman pun takdahal asalkan raya. Gila betul. Sekarang jetjet sikit upgrade dah kan, naik kereta je. Tak main lah pusing btho, sampai ke sepang pergi lels. 


Ni lah jadinya kalau suruh ibu amik gambar. Rumah patut nampak luas daripada luasnya muka anak tersayang opps

Dalam banyak banyak ungkit, takleh lawan ungkit insiden air gula aku memang 6 tahun berturut turut ni kalau ada award ni mmg sah sah aku pemenang setiap tahun. Sampai sekarang tak move on lagi, still ungkit "ni air soda ke air gula", rasa macam seronok jugak bagi air gula betul betul baru tahuuuu (evil)

Gang raya ni padahal dah ramai keluar btho pun nanti raya roger roger lagi nak raya sama-sama. Aku bukan apa lah kan, mmg ni je kawan aku ahahhaha kalau dieorang pun pindah keluar btho mmg takda siapa dah kat hussein onn tu kenal aku lels. Social circle so big but so small (geddit?)



Semoga kita dapat raya lagi bertahun tahun sampai lah nanti bawak anak raya sekali wah gitu

I GOT ONE THING TO RANT BUT YOU KNOW SYADIN START WITH S, SEMBANG ALSO START WITH S SOOOOO CIAO! 



No comments:

Post a Comment