Tuesday, August 2, 2011

Different world, but same feelings for each other

Hanya short entry memandangkan sekarang dah nak pukul satu. And aku tak kemas beg lagi. And nak bangun sahur lagi. Penat lah hari hari macam ni , ni baru PMR asdfghjkl

Masa nak buat homework petang tadi , aku dengan ready nya bukak buku sekali TERnampak suratkhabar ada gambar lelaki . And aku TERbantut niat nak buat homework sebab laki dalam gambar tu handsome . Handsome-gila-kot ? Entah mata aku ni lain macam rasanya tapi lelaki ni takda lah buruk. And kalau nak dibandingkan dengan muka muka melayu yang aku selalu jumpa , dia Handsome-gila-kot ? 

Rupa rupa nya dia anak Yusof Haslam hahahah duhaaaai sila lah sambung berangan syaheera . Tapi dia handsome , muka macam macho gentleman gila tapi taktau lah kan kalau dalam hati ada taman jugak kan muahaha asdfghjkl . Hanya pasal seorang laki yang handsome membuat aku tak buat homework and sambung baca the whole suratkhabar . Suatu kemajuan . Aku ni dah la bukan jenis baca suratkhabar . Terima kasih Syafiq Yusof muahaha ><

Haritu aku suruh ibu beli pembaris sbb entah berapa minggu aku duk pinjam pembaris orang . Kadang kadang kalau deseprate sangat nak guna pembaris , semua benda yang lurus aku guna. Even kad free kungfu panda yang dapat lepas beli HoneyStar sekotak tu pun aku guna nak menggaris . Awesome ? Thanks . So ibu pergi beli kat kedai and aku duduk dekat rumah malas nak ikut. 

Guess what ? Ibu balik bawak pembaris and aku excited ni sbb dapat pembaris baru . Pembaris yang aku beli selalu tertinggal somewhere takpun orang lain curik buat harta pusaka sendiri. Beli aku bukak plastik , tengok tengok pembaris warna biru . Aku macam speechless, pembaris apa ni . Sekali ... ibu beli pembaris corak Disney Princess yang ada Snow White, Mermaid, Princess Aurora etc. Aku macam speechless gila , kenapa ibu beli pembaris corak corak macam ni aduhaaai ibu tersayang . Yeah maybe ada hikmah sebab ada ke manusia nak buat harta pusaka bila pembaris aku corak Princess ? Melainkan Qaseh Aleesya masuk dalam beg dia bawak balik rumah kuang3

No comments:

Post a Comment