Friday, February 3, 2012

Bersyukur dengan apa yang ada .


Last day jadi student SMKBTHO, pengawas sekolah and dah pergi daftar dah pun masuk Seseri . And now tengah cuti thaipusam and maulidur rasul so I'm home. I'm coming homee, I'm coming home. Tell the world that I'm coming homeeeee ~~ Jangan tanya aku apa jadi kat asrama T_T Aku tahan 4 Hari tu pun dah hebat gila rasa *kesat air mata* Ada senior aku muka dia and perangai dia sebijikkkkk macam Othniel -_-" Even tahap kepandaian dia pun macam othniel. Tahap scary dia pun macam othniel. Aku nak buat eye contact dengan dia pun takut gila so aku selalu avoid eye contact tapi aku tau dia baik ecewaaah. Aku pun pelik, pergi mana-mana spirit othniel tu still ada apa lah nasib. Tapi bila aku nangis, seniors supportive gila o.O 

Still tak faham kenapa orang sampai menangis nangis tak dapat asrama -_-" Chill belajar kat rumah pun apa salahnya. Aku rasa lah. Btw, tadi Aisyah call Azhani jap and dia cerita ada budak laki baru masuk Alpha. And kiteorang dekat public phone macam menjerit kena sawan, melayan perasaan yang kecewa. Masuk lah dari first day bulan Januari ! Haih jodoh tak kesampaian memang cenggini. Wakaka

Salam Maulidur Rasul :) Esok aku pergi holidaaaaaaay dengan family and aku takda dekat Msia sampai Selasa so tak sempat pun nak call kawan. Dah lah aku tidur pun tak langsai lagi hutang. Dah macam mayat hidup berjalan dah ni, macam zombie pun ada. Kay till now , baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii .


Happy Birthday Kyuhyun, 3rd of February ♥♥♥

No comments:

Post a Comment