Saturday, October 27, 2012

PRANKStar

Susah menjadi adat di mana-mana sekolah asrama. Prank on birthday. Bila hati tengah homesick mengingatkan rumah, kawan-kawan mesti ada bersama tanduk di kepala khas untuk birthday girl rasa lebih homesick wakaka.

Birthday Ika Farzana, dia terlalu diam masa birthday. Kalau aku lah hmmm satu kampung aku kecoh birthday aku dah nak tiba. Terkejut aku masa online senyap-senyap dalam kelas Mr Wong tengok birthday dekat facebook nama dia o.O Aku like eh tak kecoh pun? Btw Ika thanks for being my alarm clock for the whole year.


Aku terlalu excited sampai muka aku dah tak macam manusia. Aku hampir heart attack masa tengok gambar ni T.T Btw thanks mawar sorry aku ciloks. Nerd gila muka Ika, boyfriend tengok ni pengsan terus agaknya. Dah macam ugly betty aku tengok hikhik. Aku dengan Aisyah beratur tepi Ika dekat luar Dewan Makan. Memang masa masuk tu aku dengan Aisyah saja je seret dia tawaf Dewan Makan ala ala model gitu nak tayang kecomelan Ika. Aku yang bawak Ika ni yang malu bila main tarik tangan dengan Ika tengah-tengah DM. Adoii,

Before balik Raya Aidiladha, prep malam dibatalkan sebab Form 4 kena bersihkan bilik bilik khas. Aku memang suka gilaaa bila 4 Adioda kena bersihkan bilik basuh blok A/B . Bagilah bilik TV ke bilik kopi ke hmmm sayang betul aku. Lepas solat Isya' ada aku dengan Una je dekat bilik basuh tu. Una sampai kena buat announcement panggil 4A. Lepastu baru sorang sorang datang bawak penyapu, berus dan sabun wakaka.

Aku sangat terharu bila kelas aku sangat lah rajin rajin belaka sampai berebut ni nak berus lantai, pegang sabun. Aku, leader yang sangat awesome ni just berdiri terpacak dalam bilik basuh. Dieorang bersihkan bilik basuh pun happy -_-" Aku wonder kenapa dieorang bahagia sangat, esok dah nak balik rumah mungkin? Sebab ada aku mungkin? HAHAHAH loser gila.

Kan aku dah cakap budak kelas aku terlampau rajin melebihi batas. Kiteorang siap pun cepat. Oleh sebab ada masa lagi before call time, start lah adiodators dengan tanduk di kepala masing masing. Siapa entah aku tak ingat, datang jumpa aku tanya boleh tak buat prank. Ada tanya aku, mesti ah aku bagi -__-" Bukan setakat bagi, lagi aku alu-alukan. Tapi cuak ah gak, mampus kena marah dengan senior-senior tengah belajar dalam dorm, free free satu kelas kena ban. Kot-kot aku sorang je kena. 

Target : Putri Nadia & Athirah Ramli Umar hahahaha. Ingat lagi dulu aku paling tak suka dengar Puchi nyanyi dah lah dia ni kaki karaoke dalam kelas. Memang aku gelakkan gila suara dia dulu. Sorray Puchi I love you *flying kick* Athirah budak paling last masuk 4A dia ni entah intake yang ke 4534897 aku pun tak ingat. Hmmm first day, mak datuk punya baik. Last-last tanduk sama tinggi je dengan aku -_-"

Kau bayangkan daripada mula-mula niat nak basahkan je bertukar kepada free shower service -_- Satu baldi simbah per person, lepastu berlari masuk toilet amik toiletries dieorang. Terus mandi kan dieorang tepi paip air betul-betul tayangan umum untukl semua dorm. Memang baik hati lah aku, pencuci muka aku letak kat rambut, shampoo aku letak kat badan, sabun aku letak kat muka. Yes, mission complete. Free salon aku bukak.

Dalang-dalang with invisible tanduks


Ni action je mana boleh prank muka tersenyum. Prank muka macam ni ..


Hah ni dia muka release tension kertas Bio hahahaha


After free shower service. Happy Birthday for both ;*

No comments:

Post a Comment