Wednesday, February 13, 2013

PRANKStar [Part Three]

31st January haritu birthday Aisyah Habib. So logik ke kalau aku tak prepare apa apa untuk bibik ku tersayang? Bibik aku tu, bayar gaji setahun satu juta tapi kerja senang je berkepit dengan aku. Mana nak dapat majikan sebaik aku ? *hairflips*

Teringat dulu masa Form Two first time sama class dekat BTHO, aku tak suka dia and dia tak suka aku. Dia tak suka aku sebab aku pengawas and aku tak suka dia sebab dia macam rempits hahahaha. Bayangkan lah betapa berbeza nya aku dengan dia bagai langit dengan bumi. 

First time Allah bagi hint betapa kuatnya Chemistry Bond kiteorang bila Form Three aku kena duduk sebelah dia. Like whaaaat ?!? We can't mix at all okaaaay. Aku pengawas and masuk kelas lambat. The only seat yang tinggal masa tu sebelah dia hahaha see takda siapa nak duduk sebelah dia okay. And aku terpaksa duduk situ. And at last we become best friends blaaah blaaahh typical stories lah.

Masa Form Four dapat tahu aku dengan dia dua-dua dapat offer Seseri, there we go second time Allah bagi hint. So after a few year menghadap muka dia 24/7 and celebrating her first birthday in Seseri yay. Malam tu aku baling tepung secukup rasa dekat dia. Sampai rambut dia rasa keras hahaha padan muka. Muka dia masa tu dah mcm pancake pun ado. Paling loser, lepas main tepung dalam toilet kena kemas sendiri -_- [Takda gambar so sad]


Aku lah sorang-sorang nya yang prank dia tahu tak? Sebab dia ugut orang nak report dekat mak dia, and kawan-kawan aku ni semua loser belaka pergi percaya tu pahal do waduh waduh pengecut banget sih. At least aku guna tepung okay organic tu bukan chemical air sabun ke hape. 

And esoknya masa nak turun dinner, dorm mates aku hiaskan dia ahhaha. Dah macam kain langsir bergerak pun ada. Iras macam nak menari zapin pun ada. Pakai tudung labuh Imtiaz yang tak boleh blah tu. Ada lantern sangkut kat tudung dah macam Santa Claus aku tengok. Warden buat pengumuman siap selit 'Harini kita ada mempelai nak kahwin ke?' Hakhak 


Kain baju kurung aku. Samping tu alas meja rumah aku haktuih.


Because I'm the most important person, my nametag should be at the highest part of your body okay.



Poster Beast dekat belakang pun boleh -_- 


Aku nak tengok dia pun malu ahahahah inikan dia yang pakai. At least okay lah ni aku hias sampai rupa macam ni. Niat dalam hati nak transform terus jadi nenek kebayan. Hakhak. And aku buat announcement sekali dalam Dewan Makan and Hi-Com akan baca masa dinner. Announcement tu aku wish happy birthday and panggil dia The Joyah sebab dia memang joyah! 



Proudly present, The Joyah.

Tak lupa 31 January haritu jugak, Estrella celebrate our first anniversary yay yay yay ! Estrella tu nama batch okay *cough* Apa tu Estrella? Bukan band estrella yang lagu dia Stay tu okay hambar. One of the names of stars, I guess. Estrella tu batch yang ke sepuluh Seseri, dekat wikipedia dah update okay hakhak. Tak sangka dah setahun aku duduk Seseri *nangis* And I barely survived hahahah matured nya lah aku sekarang. Whatever peeps, Estrella for the win. Adioss xx 


Estrella, Happy 1st Birthday xx


No comments:

Post a Comment