Saturday, March 30, 2013

Officially married.

Title post errr macam out je. Officially married? Kau keee? Waklu. Syareena Tajuddin officially married peopleeeeee (!!!!!) My first sister hihi. And yes selamat datang Abang Faeiz dalam SuperDin's generation xx. So secara tidak langsung nya bodyguard aku daripada hanya ada dua boleh tambah lagi satu. Tapi ni bodyguard level bawah punya hahah lol sebab Abg Faeiz kena guard angah dulu of course lewww. 

OMG this is just a quick update okay. Nak tunggu gambar upload memang tak sempat leww. Ni pun cilok cilok punya gambar. Nikah sekali lafaz, of course!! Still tak faham kenapa, tapi angah menggigil masa nak nikah. And aku dalam hati macam 'Angah ke yang nak kena lafaz nikah?' Hakhak dengki.

I know nothing about this wedding *cries* Ye lah everything preparation tanpa aku okay. Mereka prepare, aku tengah homesick dekat Seseri tsk tsk sad life babe. Tema untuk malam nikah hmmm err Arab Style. Aku bantai je haha dah semua pakai jubah. Malam tu kiteorang pun jadi lah arab celop sementara. 


We know you already married but whatever you are forever ours *daaaa*


One new members ! Yayy. 



And reception pun dah selamat. Penuh dengan adat Johor. Sorry tapi perlu tak aku mention buat kali yang ke 7162710 aku ni orang Johor sebenarnya ? Hakhak. Ada ghazal, ada tabur duit syiling and gula, ada candy buffet (ni adat Johor ke waklu -_-) . And Toblerone as doorgift for guests, Cotton candy for child hihiii aku yang happy apesal. 



Tadi kiteorang prank Angah masa dia bukak hadiah. Dah macam adat family sebelah ayah, kalau masa bukak hadiah tu kiteorang buat prank. Amik satu kotak balut dengan surat khabar. Nak masukkan ular getah tapi tak jumpa (eh?) . Dalam kotak ada muffin yang kena makan dengan toothpick. And kena baca surat cinta yang aku buat sendiri (heheheheeeeeeh) kuat-kuat. Basically, aku reka surat cinta yang mintak kaki muntah sebaldi punya. Aku pun tak sanggup nak baca lagi lol.

Ayat common masa wedding 'Akak awak dah selamat, awak bila lagi?' Speechless apa aku. Please okay macik saya SPM tak amik lagi okay. Ada rumors tak Pulang Bermalam 2 months or exactly 8 weeks. Jangan sampai kasut aku melompat okay. Pray for me, tiba-tiba rasa nak demam lol. Bye peeps adios xx

No comments:

Post a Comment