Monday, March 25, 2013

We are lil bit different


Tengok lah aku. Bukan setakat nyamuk, anak gajah pun muat masuk mulut. Nampak tak permainan?

Orang ingat kalau class Adioda mesti belajaaar belajaaar. Please eh awak awak sekalian, class aku ni bising tahap tingkat 7236193 okay. Sampai kadang-kadang aku kena mencari ketenangan belajar luar kelas dekat corridor. Kadang-kadang tumpang kelas orang lain. Kadang-kadang aku tidur terus sebab tak boleh belajar. Tapi bising better daripada senyap sangat. Speaker class aku rosak, tapi bising jugak adoi. 

Ada yang sopan sangat, ada yang rupa macam hidup zaman Paleolitik. Ada yang perempuan sangat, ada yang macam salah masuk sekolah perempuan. Ada yang hadap buku, ada yang duk memproses air liur basi. Ada dramaqueen, ada yang aku gurau sikit dah touching. Ada yang baik sampai aku takut nak kacau, ada yang tak kacau lagi dah buat aku baling kasut.

Tapi dalam satu kelas? Dah macam rojak mamak tepi jalan dah. Tengok muka izzy paling tengah pakai cermin mata. Dah macam statue tak gerak langsung hakhakhak. Pelik bin ajaib nya lah manusia ni. Adios dodos xx

No comments:

Post a Comment