Sunday, April 14, 2013

PrankStar-in-action! : Incredible Hulk's birthday.


A year already passed. Rasa macam baru je prank Fatinah,  the only one budak second intake dalam dorm. Baru masuk tahun lepas dah kena prank mandi malam takda baju. This year, kiteorang sangat jahat *evil laugh* Sebab Fatinah ni ganas sangat, so semua orang macam nak balas dendam masa birthday dia. Termasuklah aku.

Fatinah memang redha gila bila dia balik sekolah, locker dia kena kunci dengan padlock orang lain. Kunci dia yang sengaja sorok dalam selimut pun hilang. Hakhak. Dia dah tension 'Weh bukak lah locker aku, aku nak mandi laaaaahh ' Bergegar dorm. 

12 AM was the peak hour. Kiteorang dah plan prank baik punya. Sekali tengok tengok Fatinah hilang. Mana diaaa ?!? Habis satu floor kiteorang cari. Sekali ada orang jerit 'Koraaaang Fatinah dekat Onci 4' Memang kita seret Fatinah masuk dalam toilet. Dieorang dah ready ramuan terhebat turun termurun

Masa dalam toilet lah yang paling epic sekali. Macam nak berperang ni. 'Weh masukkan dalam shower. Cepaaat!!' Aku pun seret Fatinah yang degil bin dogol tu dalam shower. Masalahnya, Fatinah yang gila ni pegang je aku taknak lepas. Aku pandang kiri, Busyra dah on the way dengan baldi berisi ramuan terhebat. Aku cuak lah, hoi Busyra tak nampak ke Fatinah tengah pegang aku lagi. Aku pun jerit 'Weh kejaaaap, dia tak lepas aku lagi ....'

*splash*

Aku end up terbasah dengan Fatinah. AKU LAGI WHYYY WHYYY ?!? Aku nampak atas kepala Fatinah penuh cecair warna putih. Rupa-rupa nya tepung zz. Bukan tepung je, dieorang letak air campur 3 perfume berbeza. Bau busuk nak mati, combination yang mintak kaki. Aku ni dah lah tak suka bau perfume, rasa macam nak muntah. Tapi tu bukan masa yang sesuai untuk aku merungut sebab..

FATINAH MENGGANAS !!!


Semua orang lari lintang pukang sebab Fatinah dah transform jadi nenek sihir. Dia kejar kiteorang macam nak gila. Aku punya cuak tu, aku lari masuk Epi 5 dengan Elisa menyorok bawah katil orang. Tapi yang aku geram KD Epi 5, Mira mina pergi report dekat Fatinah asdfghjkl nak halau aku gila ah tu. Aku pun keluar pergi floor bawah pulak. Menyorok dekat Onci 3, duduk bawah katil orang almost 20 minutes !!! 

Kiteorang tengok Brassi 4 lari lintang pukang dekat koridor sebab Fatinah kejar. Aku masa tu rasa macam nak mati dah menyorok bawah katil orang. Seriously, kiteorang macam main Running Man tengah malam okay. Bila Fatinah dah menyerah diri, semua masuk balik dorm. Lepas Fatinah habis mandi ( ye lah takkan nak tidur penuh dengan tepung yucks) dia diam je masa dalam dorm.


Ecah buat lawak mintak kaki bila dia kira One Two Three nak nyanyi lagu birthday tapi.. dalam bahasa tamil -___- Memang kiteorang faham kan bahasa tamil. Aku pun menggunakan skill aku berbahasa inggeris, hak aloh cakap one two three je pun, nyanyi lagu birthday and slowly pergi katil Fatinah. We hugged her, and she cried. Damn it.

Sumpah ni first time aku tengok Fatinah nangis. Sebab pendek kata si Incredible Hulk ni macam hati batu!  Tak sure kenapa dia nangis, touching ke homesick ke. At least, the mission which was the prank accomplish :) *evil laaaaugh*


Kawan aku satu-satunya yang selalu self-cam sama-sama buat muka loser gila rasa macam nak bagi kaki sebab kiteorang end up gelak terguling tengok muka sendiri hihiii. Aku sendiri ada a folder full with stupid faces we made. Private and confidential folder, of course. Happy birthday macik, i love you 



1 comment:

  1. cmpor air budu bru power..
    bru mnggaru kpale t...
    hakhakhakhak...

    ReplyDelete