Friday, May 31, 2013

First of June/JuneDay/HappyJune

Dah first june, ya Allah. 'Cepat nya masa berlalu' typical people akan cakap macam tu. And yes aku salah seorang typical people tu sebab dah memang cepat nak buat macam manaaa ?! Few days before trial, five months for SPM and say farewell to school. Taknak.


Take 1 (Not Good)

Terjumpa gamba tahun lepas. Brassi4'2012 bila batch aku jadi juniors. Masa ni lepas General Inspection tu yang cadar katil kemain teganggg lol. Juniors yang berdiri, bajet macam nak psycho seniors. Tengok muka Farah yg paling depan ahahhahahaha omg macam dendam kesumat hitam gila hati! Dorm aku yang sama batch were so immature last year, so do this year. We can feel the bond between us. Bond dorm lain macam aku tiup pun boleh terbang melayang muahaha. 

Belajar dekat bilik minda sama-sama, stay up sama-sama, potluck semua berkumpul, lunch satu meja, sarapan pun sekali, meja dinner limited sikit but basically mesti paling tak pun ada dua orang yang sama meja and aku dengan Busyie wuwuwuuu, petang lepak dorm. Basically aku jumpa dieorang setiap masa especially Aisyah. This is happening everyday yeah except for Mawa sebab selalu busy idontknow why and takda dalam gambar so yeah nevermind lol tak sudi kot


Take 2 

And yes tadi baru habis discuss soalan addmath dengan Aisyah, at least soalan first sama jawapan T.T Alhamdulillaaaah. Padahal tu baru sama, sama tak semestinya betul jawapan ahhaha kay whatever. And our discussion stuck for the next question. And Aisyah kena tidur awal sebab nak jaga kulit pffft aku flying kick kang. Habis aku ni tidur pukul 3 pagi dah bukan eye bag dah,  ni dah eye luggage zz. Pelik kawan aku ni

So yeah aku stress, take a break and start blogging. Ehh ?



Percaya tak ni block aku yang kena banjir haritu huaaahuaaa. Semua aku dah rasa, panas terik dah, banjir dah, gempa bumi pun dah. Tinggal salji je belum turun *evil laugh* Kalau musim hujan ni, dah macam tak  heran lah banjir. Lagi aku suka kadang-kadang takyah naik prep kahkah. Tapi kesian budak dorm bawah. Haritu banjir kena kemas dorm keluarkan air padahal esok exam Sejarah. 

Time ni tengah banjir yang MEGA-banjir. Dinner dalam dewan makan pun dalam gelap sbb black out. Baca doa makan pun baca kuat-kuat jerit sama-sama dah mcm nak buat announcement pun ado, keluar DM dah tak berjalan dah. Terus berenang muahahaha. Haritu banjir dah nak sampai lutut -_- Kemain semua angkat kain ahhaah nasib takda laki. Itupun dieorang berangan nak banjir sampai tenggelam ground floor gilo ke apo ekau. Kalau macam tu dah kalah titanic. Masuk dorm pun pakai goggle lol 

Wonder jugak kadang-kadang aku ni belajar kat KL ke kat kelantan terengganu muahaha. Last year merasa gempa bumi. Tu pun dah kabut macam apa, baru gempa sikit semua dah 'Woi keluaaar cepaat' keluar tak sempat capai tudung dah semua amik towel -_- Bila agaknya salji ke spring ke hmm merasa lah duduk europe pfft. 


#Brassi4FTW

We should spend time together, even more because this is our last year. Memories are even more precious than your ego or pride. One year five months and still counting. 

No comments:

Post a Comment