Monday, June 3, 2013

That moment when ..

People misspell your own name T.T Weeeeh please lah. Yang macam mintak kaki aku, selalu nya orang yang memang rapat dengan aku ni haa yang selalu salah eja. Flying kick aku memang lemak berkrim disukai ramai, i know. Aku tahu ejaan nama aku ni sangat unik, terhangit di pasaran, satu dalam seribu kononnya [even dekat Seseri ada lagi sorg syaheera (athea syaheera) with the exact spelling omg totally surprised] tapi jangan lah suka-suka ubah hahah. Sedih hati mak, sedihh. Lagi lagi kau tu ha rapat dengan aku kemain tapi ... *amik tisu*

image

That moment you realized someone misspell you name, jyeaaaah.

Aku ni daripada sekolah rendah orang salah eja, in fact dari tadika agaknya tapi sebab aku masa tadika pun tak reti mengeja nama sendiri so yeah whatever i don't care. Tapi sekarang aku dah reti mengeja *hentak kepala* Macam Shaheera, Shahira, Syahirah, Syaheerah, Shahirah, Syira, Shira, Shadin, Syadeen what else you name it, semua aku pernah kena lol. Kau automatically rasa nama kau sangat buruk bila orang eja lain dari asal. Rasa macam 'Eeee what's thatt!' Nasib takda orang eja Nur aku jadi Nor ke Noor ke, tu lagi aku tak faham.

Bukan nama aku je, nama ayah pun selalu kena hahahah apalah nasib keluarga aku ni. Tajuddin tukar jadi single D tu dah macam common giloooo tapi jyeah ayah exactly macam aku tak sukaaa. Kalau ayah tengok sijil aku and nama ayah lain, ayah was like 'Kenapa salah nama ayah ni?' Aku igt lagi sekolah rendah, cikgu ni bergurau tanya 'Awak ni adik Siti Nurhaliza ke?' Asdfghjkl aku ingat apa lah cikgu ni merepek, rupa-rupa nya dia buat lawak hambar. Ayah Siti Nurhaliza nama Tarudin -_- Lol whaaaaat ?

image

Kasihanilah aku adios peeps xx

No comments:

Post a Comment