Saturday, July 13, 2013

Makan Malam Amal SESERI

Seseri sudah sedekad! 10 tahun dah rupanya, padahal selama ni aku macam tak tahu pun kewujudan seseri. Yes i know seri puteri ada dua, tapi taktau yang mana satu lol. Ni makan malam amal nak transformkan Seseri. Suprisingly, Seseri macam tiba-tiba kaya lepas dinner tu hahaha semua benda nak renovate omg kenapa bila aku dah nak keluar lah nak renovate ?!? *hentak kepala*

Mula-mula aku sendiri tahu aku takkan pergi dinner tu. Sebab satu kerusi RM150 bro okay aku boleh beli dvd korea bertingkat tingkat. Tapi tiba-tiba lah Ms Ding panggil aku, urgent semacam aku ingatkan nak buat kelas tambahan ke apa. Sekali Ms Ding cakap nak sponsor semua Student's AddMath Department pergi dinner hahahahaahhahahaha omg bagaikan mimpi menjadi nyata. 

A day before dinner, Ms Foo datang kelas cakap all 5 Adioda members will go for Makan Malam Amal hahaha omg I'm so happyy. The more the merrier. Masa malam tu, ada jugak alumni sanggup datang. Aku respect gila. Aku wonder kalau aku lah nanti bila dah besar panjang nak datang tak agaknya lol. Hasu duduk dengan aku, confidentnya cakap 'Aku kalau nanti ada dinner dua dekad seseri, for sure aku datang'. Tu diaaaa. Semangat kemain. Takda batang hidung kau, aku report polis.

Lepas dinner ni, we got new locker. Ada our own refrigerator yang gedabak gila. Dewan DGP dah renovate letak aircond untuk SPM nanti. Ada laluan berbumbung form Block C to Block A/B. Renew wiring for the whole hostel block. Kayo jugak seseri ni eh..

Okay let the pictures tell you the story. It was fun, seriously.


In the dorm.


Leftside is my bestfriends.


Right side is AddMath department.




AddMath department, thanks for giving such big cooperation :*



Bila tengok balik gamba,  'Weh kita macam dah besar dewasa kan' *cries*



And this is 5 Adioda XVA Dodos





Forever Btho romance.

Masa belajar chemistry, Ms Foo ada challenge 5Adioda. Comeback to this school 10 years later. The whole class kena ada. Tak kisah tengah study dekat Sabah sarawak overseas or anywhere, ada anak dalam perut pun pergi jugak. So yeah lets wait and see, 2nd July 2023. What will happen?

No comments:

Post a Comment