Sunday, September 15, 2013

Bee For



Brassi Four.

Haritu kan masa cuti raya, aku kena balik awal -_- Nak trial kononnya. Dah balik awal pun rasa trial susah gila inikan aku syok raya sampai tak ingat dunia hmmm. Tapi aku rasa happy gilaaaaaa masa tu sebab takda rules. Masuk DM lambat pun takpa. No lights off limit. Nak fly dorm pun takpa ( but I won't. Buat apa I have BrassiFour okay they are wayyy better than others) and yes no juniors hehehe sorry. Best gila lah. That's it. 

Sampai a day before juniors balik, everything came back like normal. Tu yang aku benci lol. Rasa sedih gila, macam 'Koraaaaang jangan balik T.T' Juniors came back, they brought along all the rules. Damn. So dakdak dorm aku ni mempengaruhi aku ramai-ramai tidur atas lantai so letak semuaaa tilam ramai ramai and tidur sekali. Aku rasa macam dengan sepupu sepapat dekat kampung pun ada. the whole week, kiteorang tak sarapan. Bangun makan kuih raya. Sad life doh

 


Aku tidur tepi locker. Sebab semua penakut. Semua taknak tidur tepi, semua nak duduk tengah -_- Apa kau ingat locker nak terbukak keee haaaa habis akuuu ?!? Takpa lah aku je yang paling berani *muntah pelangi* Aku dah kata aku takleh tidur tepi locker. Sebab tengah malam, aku taktau lah penat tahap gaban ke aku ni. Kaki aku tendang locker 'PAPPPPPPP!!' sentap aku bangun tidur pffft -_- Dah lah locker besi. Kuat jugak kaki aku ni. Stay strong xx

Two months to go. There's only time left for us to create memories as much as possible. Haritu lepas trial, Estrella semua kumpul and do aerobic together. Weh semua aerobic tak ingat dunia. Nak release tension kononnya, dah macam tak betul aku tengok. Almost whole batch main musical chair. Farah Hanim second winner okay bajet je mula mula semua Brassi empat taknak main hak aloh.






1 year 8 months 15 days and still counting ; Brassi 4

Dah bulan September, baru ada gambar cukup 11 orang Form Five Brassi4. Ngeks. 

No comments:

Post a Comment