Sunday, September 15, 2013

Sudden outing thanks to Datin


Syaheera Tajuddin.

Percaya taaaaaak, buat kali yang kedua okay kedua Datin bagi outing free hahahahahahha. First one Datin bagi sebab dia suka Teacher's Day celebration. Dia cakap sebagai hadiah daripada dia, dia bagi kiteorang outing. And then haritu, we celebrated Merdeka Raya. Weekend when the upcoming paper were Agama Chemistry Physic and Bio lol whaaaaaat -_-

Dia cakap dia terlalu happy tengok kiteorang sangat semangat patriotik. 'Sebagai ganjaran... Saya benarkan awak semua keluar bandar esok .' Masa tu semua orang menjerit macam orang gilaaaaaa even form five pun bertepuk tampar kiri kanaaaaan. Tak sedar, trial tak habis lagi lol -_- Padahal kenyataan nya, masa play lagu patriotik, lagu wilayah and negaraku all the form five nyanyi kuat nak mati tak ingat dunia sebab release tension trial lol 

Seriouslyyy, we got jalur gemilang and sang Tanggal 31, Jalur gemilang etc sambil pegang bahu kawan ramai ramai semua sebab nak release tension lol. Kuat gila. Even lagu wilayah pun tak pernah sekuat tu masa perhimpunan lol. Semua sebab Estrella nyanyi dah tak ingat dunia wakakaka. Lepas dah balik dorm, baru lah dakdak form five sedar diri. 'Weh betul ke kau nak keluar? Trial kot tak habis belajar lagi' Tahu pun lol

But yeah aku tak tahaaaan aku nak lepak luar tapi taknak habis kan masa. Aku end up balik rumah Ninaa hehehe iloveyou xxx. Thanks Ninaaaaa hehehehe


Rumah Nina condo dekat tengah KL. Sebenarnya aku ni die hard fan KLCC night version ahahhaha lol whaaat ?!? Aku selalu balik prep malam dengan Nina. One of the things yang aku suka; boleh nampak night view of KLCC dari seseri. Setiap malam, asalkan takda jerebu *cough coughh* Aku mesti cakap kat Nina 'Weh cantik gila KLCC bapak ah' And Nina akan cakap 'Weh one day kau datang rumah aku okay? Dari bilik aku boleh nampak KLCC' 

And yes, I went to Nina's house yay yay yay yabedabedu.


Aku sumpah jakun gilaaa hehehehe bila masuk bilik Nina aku terus melekat kat tingkap. Lupa nak cakap rumah Nina tingkat 31 HAHAHAH (dia kata kucing dia pernah hilang and maybe jatuh dari rumah tingkat 31 sampai bawah asdfghjkl ).

Lepas sampai rumah Nina, mak dia ajak lunch. Terkejut aku 'Banyak nyaaaa lauk!' padahal 4 orang je yang nak makan. Aku rasa macam nak terguling bawah meja makan bila mak dia kata 'Apa you nak, Malaysian ada Italian ada Siamese ada Korean adaa ... ' Kay auntie, kay. Perut saya ada satu chamber je, saya bukan ruminant nak ada 4 chamber. Thanks auntie, superb lunch :*


Sumpahan KLCC -_- 

Balik rumah Nina belajar chemistry. Kahkah at least aku bukak buku kay. Nina ada adik nama Sabrina, bila dia tengok structural carbon compound dia macam ' Nina apa ni C-C-C-OH hehhh?' Wakaka tak sabar aku nak meninggalkan chemistry. Nyah kau dari sini.

Last year celebrate Merdeka Raya dekat sana. Nampak firework gempak punya. Walaupun dari celah tingkap bilik minda sebab malas nak turun wakakaka. Cantik. Semenjak tu Nina cakap pulak 'Lepasni kau datang rumah aku malam New Year pulak. Lagi cantik' Banyak ah kau punya songeh cis.

No comments:

Post a Comment