Thursday, March 6, 2014

Sudden get away



Aisyah duk whatsapp aku 'Kau free tak Isnin?' 'Selasa?' 'Rabu?' Aku ni transport masalah sikit -_- Angah tu dah lah dah nak bersalin, due date hari rabu tapi tak keluar keluar jugak baby nya enggak faham guwe. Nasib baik ayah nak hantarkan alang-alang tempat kerja betul betul depan klcc apa salahnya turunkan aku dekat aquaria /evil/ Risau aku jangan lah angah nak bersalin, aku ni dah lah tengah kl macam mana nak balik

Aisyah ni banyak kali ah jumpa, tapi Fatinah ni last aku jumpa masa pergi sunway last day sekolah hahahahahah harap je duduk hulu langat macam duduk kampung hulu mana kita dua ni. Masa aku turun escalator, ada sorang makcik tudung purple datang dekat aku. Aku muka macam horrified gila, rupa-rupa nya fatinah hahahahha aduhai aku ingat makcik sesat ke apa


Jauh gila perjalanan dari klcc ke sogo ke seseri ke klcc balik ya Allah lutut ni dah macam tak boleh bengkok. Tapak kaki dah tak larat nak angkat, aku seret je lantak lah takda siapa kenal aku tepi jalan ni. Belikan junior dunkin donut lepastu chow seseri lepastu cuak nampak kereta datin rasa macam nak masuk rumah pak guard join jaga gate. We dropped by the office, bilik guru dengan UBK and then choww back to klcc

Anyway Ms Samimi cakap 'Eh kenapa awak dah kurus' dalam hati aku macam nak mengilai gelak. Takda beza pun sebenarnya berat tak turun pun wakaka, because teachers used to see students with loose baju kurung tetiba datang sekolah pakai jeans tak ke lain. Tapi terharu lah Ms Samimi cam muka aku padahal tak ajar aku pun. Sebab aku selalu macam hantu cari dia suruh masuk kelas jadi substitute teacher sebab takut kena marah dengan datin or aku selalu tumpang class set english dia bila ms dura tak datang. Or aku pelajar bermasalah (i don't think so hehehe ye ke)


(Pak guard pandang pelik ok takpa)

Sampai klcc jumpa pulak Syereen hahahahah lagi sekor nak jumpa pun tepi escalator takda tempat lain. Orang pulak yang pelik macam 'Eh kau eh eh betul kan kau?' Kemain kawan aku semua dah jadi perempuan keluar sekolah /cries/ dulu semua senior taiko, dah keluar sekolah macam nak pergi dinner Malam Gemala Puteri pulak (eh over nya aku) Makan Sushi King sampai macam nak muntah hahaha penuh gila sebab kenyang air (not used to japanese food ke?) 

Lepas solat tengok wayang jap sementara nak tunggu ayah habis kerja. Masalahnya taktahu nak tengok apa and end up suruh cashier wayang tu suruh bagi summary semua movie yang ada dekat wayang (hehehheehe /evil/) Dia promote Non-stop tapi dia kata cerita ni psycho, tapi bila dia summarize cerita lain si cashier ni akan end up promote non-stop jugak lol and thank god Aisyah bawak extra spec sebab aku tak bawak spec hehehe kelebihan ada kawan sama power lens ni kau hado?

Tapi sumpah...

NON-STOP BEST GILAAAAAAAAA. Sumpah psycho gila doh, tangan aku ni sebelah kiri dekat kaki aisyah. Sebelah kanan either dekat tangan Fatinah or kepala dia or muka dia. Memang Fatinah kena lanyak habis dengan aku heheheh. Sepanjang movie duk wonder who the hell that send the message lepastu buat opinion sendiri 'Aku rasa perempuan ni lah!' 'Sekali dia ni kot!' 'Takkan lah dia yang hantar' And the twist of the storyline is so unexpected sampai fatinah menjerit 'Woi tak faham aku cerita ni!!' (Aku rasa nak sumbat je tangan aku dalam mulut dia dah lah menjerit macam apa nak pekak telinga aku, nasib baik seat paling belakang)

Nak tengok tak gamba selfie dalam wayang?


Muahahahahah bapak real gigi pun tak nampak





Kaki aku sakit nak mati sekarang yet so happy to see Nenek tiri and Fatty acid xo

No comments:

Post a Comment