Monday, September 1, 2014

Facts

So dekat IG sekarang kalau scroll aku macam dah baca biodata orang since most ppl do the 20 facts about me there. And una, AT, antasha and fana tagged me tapi macam 20 facts in an ig post macam kesian lah, aku lagi penuhkan timeline ig engkorang so aku buat sini je k


1. Takut gila bapak dengan kucing. Tolong lah doakan suami aku bukan kucing-friendly yang nak bela sampai 10 keturunan or else aku akan spend my whole life standing on the dining table

2. Youngest in the family so faham faham je lah dengan kemanjaan aku, tapi kalau tak rapat dengan aku tu takyah risau sebab if tak rapat then i wont show (thank god)

3. Orang kata suara aku kelakar (the harsh part when my classmate call me doraemon thank god aku ni heartless tahap dewa) -_- It just no matter what I do to change my voice, dia keluar seghupaaa tu jugak so pls accept me the way I am thank you luls

4. Syadin dan lawak hambar berpisah tiada

5. Kalau baru kenal aku satu minit pastu panggil aku 'Eera' tolong lah fikir dua kali. (unless you are my schoolmate ke classmate sekolah menengah rendah ke then its ok)

6. Overly-attached, tapi takda lah over sangat tapi attached lah jugak

7. Orang selalu kata muka garang hek eleh tolong lah faham aku ni pemalas yang teramat sangat sampai nak senyum pun malas. Not in the million years garang ok penyayang baru betul kiki

8. Sadly, I'm so into selfies. Because I have bad memory, at least there are pictures.

9. Aku suka lah kumpul benda kecik kecik sebagai kenangan ni ha siap buat kotak muzium bagai. Aku simpan every coolblog cups yang aku beli dekat Seseri untuk kenangan, when ppl be like "Kau dah kenapa simpan sampah ni" Hello thats not sampah ok thats memories uolls


10. Everytime ambik gambar, aku akan bukak spec. Sebab kalau pakai spec muka macam stok nenek nenek. Guna spec just masa belajar je (Tapi aku dah move on sikit dekat kmb almost pakai everytime sbb mata aku sumpah makin teruk and aku takda nafsu nak well-behave in terms of appearance sebab takda sapa pun nak tengok aku  ye dok)

11. Tak reti pakai contact lens. Sebab aku ada amazing reflex skill especially tang mata. Dah pernah pakai masa dinner form 5 tapi amik masa like 2 hours nak masukkan SATU lens, god get a life.

12. Taktahu lah sampai bila aku nak tulis blog ni, tengok lah apa jadi nanti

13. Pagi tadi first time drive kereta selepas berbulan bulan lama (my last time was during jpj test omgadaz) and dengan bijaksananya dah habis setengah jalan dah ni dah jauh habis, baru perasan guwe tak angkat handbrake uolls ayah aku marah uolls

14. Ada sebab kot Allah bagi suara aku macam ni, kalau tak mesti aku terfikir nak jadi penyanyi (masyaAllah sister)

15. Wuish taraf ke-buta-an IT aku ni memang level sifu mahaguru yang bertapa atas gunung sampai bertahun tahun!

16. Orang selalu ingat aku ni kembar or sebaya dengan akak aku, mungkin sebab dua dua sama pendek.

17. 2 years in all girls school and do not expect me to click with guys in 2 minutes as I need at least 200 days or maybe 200 years

18. Aku tak faham apesal orang panggil aku joyah, faham tak aku macam senyap gila kot celah mana tah lah tang aku joyah.

19. Tak suka minum air. I can survive a day with 1 mineral bottle (smirk) Pernah sekali pergi hospital doctor suruh baring atas satu katil tup tup dia pergi drip air masuk badan sebab dehydrated luls and D.O once said in a show "Drink a lot of water", tak ke sweet omagadz dia risaukan aku (pancung diri)

20. I prefer my own playlist over radio channel. Earphones over speaker. Sebab tu aku macam pekak sikit


*yawn*

No comments:

Post a Comment