Saturday, September 20, 2014

Introvert

The person who can stay up all night takpun paling busukk pun pukul 3 pagi, already lost her ability :( Sad to say, sampai aku terfikir dah tua ke aku ni zzz. Paling mintak kaki bila pukul 11 malam muka dah macam hantu kak limah dah ya Allaaaah. Nak kata penat sangat sangat tak jugak, dah tua lah ni hm (said by 18 years old girl omg what is life)

Cuti seminggu bro cuti mid sem break even takda pun mid sem exam nya kikiki tapi satu hapak satu habuk pun tak jalan bro. Tapi next Tuesday ada test bio, sabtu baru aku bukak buku. Alfatihah kepada diri sendiri /bertafakur/ . Itu pun esok ayah nak hantar balik kmb awal pagi, jet jet macam aku ni datang dari Kelantan ke Sabah Sarawak je. Bangi je punnn jauh sangat agaknya bangi ni patut naik flight landing dekat depan ampaian baju block F

 
 
Aku dah mintak share gambar taknak bagi, yang buruk aku letak
 
KMB ada cas week yang banyak lah kot activity tapi aku masih berada di takuk yang lama; bilik ku syurga aku /hairflip/ Aktiviti aku yang paling aktif; tolong wish goodluck dekat jiran bilik sebelah sebab dia masuk running man dengan roommate yang masuk the maze. Tanpa goodluck aku, mungkin diaorang tak dapat lepas halangan yang pertama wakaka.
 
And English club buat Goblet of Fiyaaaah (fire in a more "stylish" way) competition ala ala harry potter. And one of the competition was debate and kenapa aku sebut sebab class aku menang competition ni je hahahaha. Walaupun as expected aku tak menyumbang apa-apa, tapi tahu tak aku ponteng green talk semata-mata nak support final. Aku yang datang, aku yang terharu luls. Almost semua budak class datang support, lepas dah isi attendance terus keluar hall senyap senyap. Aku salah sorang yang tak pergi langsung, hanya whatsapp IC number hihi jangan kutuk aku buat kerja jahat, iolls support class k
 
 
Yang penting nya sekarang, semalam aku tengok The Maze Runner
 
 
Nampak tak dieorang semua tunjuk siapa? Aku lah tu
 
Novel movie ni aku tak baca pun, buku bio pun menggigil nak baca inikan novel English ye dok. Dah lah takda popcorn idk why takda tapi memang takda jual, pastu ada hamba Allah ni boleh pulak duduk sebelah uda pastu masuk lambat, pastu suruh explain apa dah jadi hahahah adomak nak je aku pause movie tu, and play balik after uda habis explain. Tu takpa lagi sebab aku baik hati sikit, tapi dia angkat phone call pulak pastu cakap kuat kuat (facepalm)
 
The movie was superbly great, tapi tak tahu lah kalau novel version is better sebab aku kan tak baca novel. Tapi ni way better than the fault in our star (meh). A little bit better daripada divergent, tapi divergent pun ok. The actors (and one actress) pun best gila dah lah hot pastu reti berlakon luls ada sorang ni nama dia Minho hahaha aku syak director maze runner ni tengok drama korea banyak sangat ni hm. And I'm willing to watch it again, sebab last time dah tahu jalan cerita so the next time nak tilik muka actors sekor sekor. I can't wait to go back to kmb and tell spoiler to those who still not watching this movie kahkahkah
 
 
Tak puas lagi tengok aku ke newt luls kbye
 
 
 
 
 
 
Tahukah anda cikgu econs takda sampai hari khamis? Indah nya dunia
 
 


No comments:

Post a Comment