Thursday, May 21, 2015

Weird thoughts

2.04AM at the moment, first week exam another one week to go. Faham tak state yang roh kau dah lama kat rumah, tp badan ada dekat kolej hadoi. What about exam? Ok imagine i am pessimistic but try to be as optimistic as possible. But then even the first paper already messed up so yeah :( i should be realistic rather than optimistic kot luls. One week already habis, still got no paper yang satisfied gila semua like meh meh ni kalau kat seseri ni mesti dah menangis call ibu, cengeng gila pui. Kadang kadang belajar ni hardwork je tak boleh kot, we hve to hve the luck also but yeah insyaAllah another one week to go chill lah do

Chemistry was quite hard sampai aku boleh terfikir aku ada buat salah dekat orang ke before exam ni hadoi. Suddenly remember aku prank birthday diena dia balik drpd library tengok aku dah gantung merata her precious belonging(s) bersepah satu blok and semua baju kurung dia, aku dah lelong dekat merata bilik blok F. Yes, she hve to do her lost and found on her own luls evilness never dies! So aku ingat sbb prank bday diena ni lah aku dpt cash dosa prank org, tp habis exam semua org said the same thing so yeah ni mesti emo terlebih luls.

Oh yes awal may we celebrated my birthday in kmb but that thing i post in one special post (kalau sempat ah cerita dia sekarang, sembang lebih) 

Haritu masa jawab exam math, cikgu suruh class rep bangun kutip kertas. Cerita dia sekarang, class rep aku ni math dia amik higher level so kena tumpang class lain for math. Pendek cerita takda siapa ah nak kutip kertas. Aku pulak rep for math hadoi dah lah meja exam aku belah belakang pastu nak kutip hantar depan jenuh wo. Tapi se takguna nya aku ni kalau dah keperluan tu kita buat je lah ye dok so aku tolong lab kutipkan

Kelas aku ni yang aku tak faham mesti paling lambat dalam bab bab hantar kertas. Aku dah gelabah ayam dah sbb tinggal kelas aku je yang tak hantar pergi depan, so agak agak dah cukup aku chiow lah jalan ke depan dengan ala ala paling berwawasan sekali. Sekali....... "SYAHEERA TAJUDDIN!!" Aku terkejut lah siapa menjerit nama aku ni, kuat weh kalau sebut syaheera ke takpa lah sbb syaheera dlm kelas aku ada 3 org. Ni dgn nama ayah sekali angkut hadoi mana ceq nak letak muka ni dik

Rupanya aku terlupa nak amik kertas row kelas aku paling belakang hahahhahah malu weh kena patah balik hadoi. Pastu ayat cover line gila "eh kita satu kelas ke" classmate aku yg lain hidung dah kembang kempis tahan gelak oh takpa kau gelakkan aku takpa takpa tunggu

Pastu tadi stay after exam sbb nak consult teacher for questions yang tak berapa boleh nak digest entah magic celah mana dia dapat jawapan gaya mcmni bZzzzZzz pastu bagi lah buku aku yang ada soalan dekat cikgu. Sekali cikgu dengan selamba keluarkan rambut terselit dekat buku hahahaha malu weh aku taktahu lah rambut orang utan mana lah boleh terselit kat celah tu malu gila boleh gila aku, tapi tak lupa ayat coverline "ya Allah afiqah kenapa buku kau mcm ni ish"

Still stressed about the exam but you can do nothing if Allah still wants you to be happy. Dia mcm one second kau stress one second kau sedih pastu another split second kau gelak tak henti. Whatever One year almost  over!!!! (And theres syaiton whisper "sorry babe but you hve another year")

No comments:

Post a Comment