Sunday, June 7, 2015

disaster birthday in kmb luls

5 may kan birthday aku, selalu nya birthday aku ni dia mcm terselamat sikit, mesti masa weekend ke takpun masa form 5 birthday aku ada pilihanraya hahaha, tapi sayang tahun ni bebetul 4 hb dah kena balik kmb sebab cuti hari pekerja dah habis. Aku dah jadi sebaik mungkin dah sejak bulan april haritu, aku dah stop prank siapa siapa sebab kena jaga kebajikan diri sendiri drpd mana mana dendam kesumat

Aku busy hadap laptop malam tu, tak ingat lah pulak buat apa luls tapi diena datang bilik kata dia hilangkan file english yang kena hantar by email dekat cikgu!! Derhaka betul, aku dlm hati dah macam "hah pandai delete, pi buat balik sendiri shooosh" but she wouldnt move even an inch so kena tolong buat jugak. I was so out of my mind, sampai diena tunjuk jam "Tengok lah jam dah nak pukul 12" "KENAPA OH HA'AAAH LAH!" 

Pastu classmate aku dah serbu bilik pukul 12 (only girls, obviously derrr) pastu nyanyi lagu birthday like yeaaaaah cliche right dah lah aku macam stare on laptop...... ok bila nak habis...... awkwaaaaaard sing it faster pls. Lepas dah habis nyanyi aku macam "Ok thankyou dah balik bilik byebye" There we go! 19 y/o useless bitch is here wakakaka tapi tak guna nya sekarang, diaorang nak mix and match baju class esok but of course lah aku taknak, ingat aku ni baik hati sangat ke nak turut je so aku dah plan dlm otak senyap senyap

Diaorang nak kunci locker aku guna padlock najihah, tapi aku yang menyimpan bakat sprinter olimpik and lejen galah panjang sekolah rendah ni terus amik padlock najihah and campak sejauh mungkin ala ala lontar peluru sampai ke luar kawasan ampaian baju harharhar lejen dok. Dah puas hati gila ajet ajet menang gitu, diena bawak lari towel aku tapi aku buat lek je hek eleh dia ingat aku takda towel extra ke poyo je kuikui sekali entah macam mana aida amik padlock dia. tapi aku dah cabut padlock dia masuk dalam seluar aku 

Tapi selekeh diaorang ni nak jugak seluk seluk pocket aku nak amik padlock pervert betul, kesucian otak aku dicemari astagfirullah. Bukan nak cakap aku tak power tapi kau bayangkan lah 9 vs 1 (9 were them except uyin who shouldnt join pun, possibility utk tulang kepeng dia retak was like 80% because there was like a sumo fight depan locker) mesti lah aku kalah, berpeluh peluh ni berlawan. And the combination of the mix match baju was the worst, tadaaaaa


celah mana weh dia punya match tu, tak guna 

nak tukar baju pun tak boleh, locker dah kunci pastu nak mintak tukar dengan najihah memang haram habuk lah dia nak bagi. The best i could do was quietly tanpa pengetahuan sesiapa, went to adiena's room and asked for another tudung bawal yang match with the baju SEBAAAAB dieorang suruh pakai tudung merah pink weh sebatu aku jalan pun cikgu dah nampak agaknya takpun kerbau nampak aku terus kena kejar, gila apa aku nak pakai. Quietly iron tudung adiena dekat wing lain, sekali aida datang "eh tudung siapa kau gosok ni" "alah aku saja je gosok" BOO YAH I CHANGED THE TUDUNG, NOT IN MILLION YEARS IM GOING TO WEAR YOURS COMBINATION WAKAKAKA

Atas katil aku ada towel yang adiena dah pulang siap berlipat tp lipatan yang buruk gila ya tohan, masalahnya aku kibas towel tu menghadap katil najihah pastu keluar lah tepung dalam towel tu hahahha epic fail do yang kena dah lah najihah punya tempat, aku punya clean and clear kuikui 


it was good from above but the reality was


ada sorang cinderella mengibas ngibas kasut sekolah sebab banyak tepung beku, durjana betul engkorang ni adoi ni yang iolls panaaaas ni

the school session was ok for me sebab aku ni muka tebal kot so aku mcm lantak lah orang nak fikir apaaaa redah je pergi almathurat, bukan ada orang nak pandang pun, budak kmb ni pandang buku je kot (positif) tapi adiena kept on saying "serious buruk gila baju syadin" so ketebalan pipi aku mcm makin nipis and yes aku tak rehat T_T aku takkan keluar kelas selain cikgu suruh! Not even to toilet!!! But the best part was i got a loooooooot of free food tak sempat nak amik gambar all of them why? sebab terus selamat di perut guwe herher terima kasih daun keladi xoxo dari hati suci syadin


kita makan apa org bagi dekat kelas je ok

Malam tu was busy for discussion with Jazlan and Adiena, oh yes we team up for TOK presentation for sem three. Permudahkanlah urusan kami amin ya rabbal alamin T__T discussion habis lambat, pastu balik bilik najihah kunci pintu, and honestly 50% of me said dia ni tengah tukar baju and another 50% was sure she in charge of something right now. Dah bukak and guess what


birthday song again (awkward mode turn on)

Belon aku buat utk najihah punya birthday was like comel comel but this one was gebu gebu and ada bentuk macam spring tu so fabs but in reality bila gas dia dah diffuse out it looked like a poop but i still love it anyway tapi yang tak guna nya sekali lagi dieorang pergi tampal gambar gambar buruk aku atas belon tu. Aku macam MANA DAPAT GAMBAR NI, oh yes remember i hve a die hard fan who sleep next to my bed and she is willing to stalk my blog to godek all my jahil picture and hijacked my ipod quietly to songlap my "amazing" picture, and printed them. 



one of my amazing picture (see the spring balloon start to look like a poop luls)


my okay-okay-stop-nyanyi-pls

Dieorang dah belikan makanan to do makan makan, macam mana lah tak gemuk weh tengah malam makan lagi. Bukan makan buah ke apa tapi makan roti canai lah keropok lah, air kotak besar berkotak kotak alhamdulillah jangan jeans dah tak muat sudah ya. Aku pun satu bila nampak makanan dah tak ingat dunia dah, sekali........ ada satu tangan guna plastik glove lumur something sticky dekat muka aku dari belakang. Dia macam euwwwww yucks what is this but obviously i smelled sour peanut butter and milo, serabai do diaorang ni aku tak ajar membazir makanan!! (padahal)


before kejadian, im too happy to hve a good sense

The moment aku kena lumur, aku dah teringat. Damn!! the storyline from bukak pintu until this part was exactly the same macam kenakan najihah dengan kuah kari maggi last january (uh-oh no this is not pembaziran makanan, this is "kuah lebihan") im too focused with food to stay alert with malapetaka haiyo. But sorry my dear i wont stay still, aku terus berebut, take over apa kejadah yang dia sapu atas muka aku tu and sapu dekat muka semua orang. They called this thing as love BUT FOR ME LOVE MUST BE SHARED EQUALLY, NOT TO ME ONLY BETUL TAK


mission accomplished yay


better view for 2 orang minyak



pm me for this skin care gerenti jerawat batu jerawat pasir berambus punya


aku send lah gambar dekat ibu mengadu tip top punya lepastu reaction ibu  "siapa yang kunci locker eera? Bagitau ibu!! Ya Allah mcm mana eera boleh pergi class pakai mcm tu....." padahal ibu taktahu anak dia buat apa masa birthday orang lain (angkat kening) anyway thanks guys and gays, nak buat appreciation post sweet sweet pun nanti aku yang geli bila baca balik so yeah sampai tua pun aku ingat (is it possible when i cant even remember what i read a night before exam but nevermind)

No comments:

Post a Comment