Saturday, November 28, 2015

All start at home


If you happen to wonder where i got my allele dominant annoying, you dont have to overthink because it actually runs in the gene. 

Papehal pun ibu ayah kita tak sebut lebih lebih, takut malam ni tidur luar rumah (hiperbola is my forte) taaaaapi adik beradik guwe peh. Annoying level burj khalifa. Tiba tiba aku jumpa inai dekat laci bilik ibu lepastu tiba tiba aku rasa macam nak pakai inai tu. Walaupun benda tu dah berkurun lama masa ibu pergi umrah awal tahun, kalau inai ni boleh expired mesti dah expired lama dah. Alang alang tengah cuti semester ni (yahooooo yabedaabeduuu) nak pakai dengan harapan papehal naik semester mesti colour inai dah hilang amin ya rabbal alamin

Aku pun suruh lah eeka pakai kan inai untuk jari tangan kanan, it was ok sampai lah aku rasa mcm sejuk je kulit jari aku ni. sbb aku yg terlampau mempercayakan dia, aku biarkan je lah. masuk tadika kan cikgu ajar mewarna takkan lah pakaikan inai pun tak reti ye dok. Sementara dia inaikan tu aku khusyuk gila main ipod SEKALIIIIII

Ni inai ke tahi............. Asal warna macam tu ya Allaaaah. Tapi sbb dah buat sebela tangan takkan nak sebelah inai sebelah tak inai. Macam stok stok budak ada masalah dalaman diri je. So aku dah tak percaya eeka dah, suruh angah pulak buatkan belah kiri. Angah's skill was better (at least thats what i thought at that moment) 

Tapi sama je weh, belah kanan dengan belah kiri. Tapi takpa aku positip optimis lagi, buruk mcm mana sangat lah inai ni boleh jadi. Paling buruk pun mungkin tona tak sekata (dah mcm iklan sabun muka) tapi bila aku basuh kan..........

YA ALLAAAAAAAAH YA KARIIM!!! APA DO!!! The first thing aku fikir paling cepat bila boleh hilang. Lepastu mcm mana nak salam orang (sebab mak lang datang right away after basuh inai and i was busy hiding my fingers) lepastu rasa nak inai balik atas muka dieorang :(((( comot gila weh, tona tak sekata ni semua kita boleh letak tepi tapi yang terkeluar keluarr takpun ada part yang tak kena inai langsung pastu merah gilaaaa

Yang annoying nya akak aku dua orang tu hanya literally ber-huhuhuhuuuu dan masuk ke bilik masing masing tanpa rasa bersalah sambil menunjukkan gaya muka yang dah berbakti kpd negara bersama hidung kembang kempis tak sudah

And there is me, screaming like hell. 

No comments:

Post a Comment