Thursday, February 4, 2016

4th february



Today is not a good day, for some reasons. I already tried to be as positive and optimistic as a human can be but its not working lels. When thing goes wrong, you realize that Allah's plan is the best tip top meletop and you wonder what actually His plan will be. Two years maybe not enough.

Esok balik chinese new year yayerz cuti 5 hari okay tapi paling tak boleh blah bila ada orang still tanya "kau balik ke cny ni" ya ampuuuuuun guys kucing jiran aku kentut pun aku boleh dengar dekat kmb ni nak menunjukkan betapa dekat nya kmb ni dgn rumah. Takkan ler tak balik, cuti thaipusam extra sehari pun dah packing barang, inikan cuti 5 hari. Mungkin muka aku ada iras stok stok orang duduk jauh takpun kekurangan kasih sayang

And one thing that I learnt this week was jangan sesekali never ever everrrrr gelakkan kawan kau. Amina cerita dia dah ting tong sebab dia tak jumpa mana phone dia last last teringat dalam bakul dobi and I was like AHAHAH AMENDE DO KAU TAH PAPE HIDUP DAH TAK BETUL and it turned out bebetul semalam aku pulak yang pergi masukkan phone aku dalam bakul dobi. Sampai acik cleaner tu ckp "ya Allah dikk, takkan phone pun nak basuh dik" (sengih hidung kembang kempis)

Last 27th was Najihah's bday lepastu tak buat apa pun amik amik gambar je (will upload later!!!!) Tak buat mende pun hehehe basahkan katil dia je heheheh lepastu turn out over gila sampai lantai bilik pun mcm banjir. Lepastu gaduh gaduh gedebuuuuuk, aku jatuh T_T Sakit do dah lah pintu bilik ternganga orang sidai baju pun "ouch.... okay tu sakit" and jangan prank katil kawan kau jugak sbb tak pasal pasal malam tu dedua kena tidur atas katil aku, kau bayangkan kalau katil size queen takpa jugak ni single je wowerz 


No comments:

Post a Comment