Monday, February 8, 2016

My kind of joyah


Guess whose annoying face is baaaackkk


Dah nak setahun tak jumpa. Setahun bunyi macam lah sekor belajar sabah sekor belajar kelantan lol. Because the problem selalu nya mesti aku (sengih) ye laaaah cuti dak dak kolej hybrid sekolah macam aku ni mana ada sama dengan dak dak asasi yang sekarang dah degree wuuuu besar dah kawan aku (lap air mata) Dieorang dah habis semester 1 first year degree and theres me still not sure with my career path is it ok or is it not ok, am i still breathing or i am not......

Tersentuh jap hati guwe melihat nina yang dah besar, wah gitu . Aku sampai boleh tak perasan dia yang tengah tunggu depan jusco lepastu terbabas sampai lah aku mencari cari dia dekat jusco bahagian sports (igtkan nina dah berkecimpung dalam stok stok atlet, rupanya tidak) Nina dah pakai shawl pusing pusing belit roller coaster shawl ditiup angin macam iklan shampoo sunsilk muahahaha ok sudah


And yas Aisyah is almost the same, nothing much. Just another good thing is that now she interested in men more compare to old weird days when she really interested in girls (which made me terrified because remember, im her bedmate) (but she kept on saying 'its ok syeera, kalau aku suka perempuan pun kau mesti orang yang last') (jelingan maut)



Im just happy to be in environment where other ppl joyah is like earcandy to me (not that it sounds sweet whatnot ew, just it is effortlessly not annoying at aaaall and im ok with that) no one ask me to lower down my voice (hm apparently sbb suara dieorang pun dua kali lima je kuat macam aku lels) and the best thing is that dua orang ni tinggi dia sama dengan aku hahahahah idk why tapi kawan aku dekat kmb semua tinggi tinggi lah aku wonder kenapa, dulu mak bapak ada kempen memupuk anak minum susu beramai ramai ke? Kalau ada mesti mak bapak kiteorang bertiga semua miss kempen tu lol kbai



No comments:

Post a Comment