Monday, August 15, 2011

Heart for two .

“I was the happiest when Kyuhyun joined”, and “I was the happiest when Kyuhyun was discharged from the hospital.” -Leeteuk  

Pergh balik sekolah terus bukak laptop. Yelaaah nak makan tak boleh tsk tsk. Actually aku baru habis exam Gerak Gempurrr yang terlebih gempur tu. Susah-gila-nak-mati okay ? Aku dah lah tak cukup time nak belajar, tak pasal pasal lepas sahur aku takleh sambung tidur ciss. So sekaraaaaaaang .. Honeymoon 5 hariiii wohooo. Khamis minggu depan trial PMR lah pulak zzz. Aku tak suka exam, alah cakap dengan aku siapa suka? Biar aku hantar dia pergi hospital terlebih bahagia

Aku tak sabar nak habis trial , aku nak Rayaaaaaa. Aku tak sabar nak habis PMR , sebab angah belikan aku 8 DVD drama korea . Lapaaan weh lapaaaan. 8 x 20 episode = 160 episode ! Pergh memang tak gerak lah aku depan tv tuh. Andd along dah pasang kan Wi-Fi dekat rumaaah :"> Tak sabar nak tidur lambat 2 bulan haishhh


Dalam kelas harituh , aku dengan kawan aku rasa menyesal gila tak start belajar awal awal. Yelaaah bila budak laki semua belajar bukak buku, kiteorang berlima duk main game PaCiKu // game nombor. Lepastu gelak macam orang tak ingat dunia aaa , padahal main game yang sama jee. Bila dah nak exam, baru duk mengeluh kenapa lah tak start revise awal awal. Tiba tiba Anis Monstaa dia tanya 

Kenapa laa kita kena exam Agama ?
Kau Islam kan ? Mesti lah ada !
Kenapa laa kita kena exam Sejarah ?
Sebab nanti anak kau tanya .
Apesal pulak?
Mestilah dia tanya. Dia nak tau jugak macam Malaysia terbentuk
Anak aku takkan tanya sejarah punyaa
Mana kau tau ? Dulu aku tanya ayah aku, apa masalah Anwar Ibrahim ni duk keluar TV. Tak pasal pasal ayah aku kena cerita dari A sampai Z . 

Conclusion nya: Kita kena belajar Sejarah sebab nanti anak kita tanya . 

Makan makan 3Kualiti

Cikgu asrul yang comel datang kelas harituh and bagitau next week ada jamuan. Yela kaan time tu dah nak puasa tapi jamuan nya ada tema: Buah-buahan. Jamuan paling unik aku pernah jumpa ! Time jamuan tu rasa dah macam Minggu Buah-buahan pun ada . Aku pun tertanya tanya lah kan , ada kee budak kelas nak bawak durian hahaha . Sekali...

Krisna bawaaaaak ?!? Hahah sempoi gilaa. Dah la bawak sebijik lepastu tak bukak lagi. Dia siap bawak pisau gedabak yang macam nak potong daging ! Dah mcm pembunuh bersiri pun ada . Semua jenis buah ada, even tomato pun ada . Aku pun tanya orang siapa yang bawak tomato ni , hahah semua taktau.


Syazwan bawak kek tapi tumpang rumah aku dulu so nanti eeka hanta kan bila jamuan start. Kiteorang ajak Cikgu Zaharah makan tapi cikgu puasa lah pulak duhaaai. So suruh cikgu potong kek je . Lepastu cikgu Asrul yang comel pulak yang potong . Aku bawak kamera, mula mula aku macam takut nak bawak tapi bila fikir fikir bila lagi nak ambik gambar muka budak 3Kuali ni kan. So aku jumpa cikgu zaharah and tanya boleh ke nak bawak kamera. Cikgu bagiiii :P



 




Puan Zaharah; Encik Asrul; Our ketua 3Kuali , Acappp potong kek !



Cubaan makan tomato ; Jasdeep & Shafiqah <-- memang takda kerja.




Model sambilan 3Kuali


Macam ada jualan murah pulak . Padahal buah-buahan je haha



"Saya, Nur Syaheera Anak Din ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maju Jaya untuk Exam Trial. Mari kita bersama-sama berganding bahu serta menggembleng tenaga menghentam lagi menembak semua soalan dengan jaya nya . Semoga Allah merahmati kita semua . Adioooos Amigooosss ! " 

No comments:

Post a Comment