Friday, August 26, 2011

Oh man,

Nak tau satu benda taaaaaaaak ? 

TRIAL DAH HABIS HAHAHHAHA WOHOOOO *bunga apiii *

Sumpah azab gila trial . Yelah sebab orang selalu cakap trial lagi susah daripada pmr sebenarnya . Sangat weh, aku rasa macam nak nangis jawab soalan ;/ Everyday tak boleh tengok tv sebab masa nak belajar tak cukup (last minute kaaaan ), tidur lambaaaaat tapi bangun awal sebab kena sahur, dah lah lepas sahur tak boleh tidur sebab nanti otak slow. Ya Allahhh, azab gila rasa macam nak menjerit "Bila nak raya ni wehhhhh ?!?? " 

First sekali exam Bahasa Melayu. Awal awal je soalan dah susah , memang nak mintak flying kick aku ciss. And bila buattt sekali , ada satu gambar ni. Ada warnaaaa ! Hahaha betapa jakun nya aku tengok gambar dalam kertas pereksa ada warna setelah setiap kali exam tengok gambar hitam putih . Dah lah hitam putih , tak jelas pulak tu aduhaai. Jabatan Pelajaran Selangor sangat kaya bagi gambar warna warna (Y)

And cikgu asrul sangaaaaaat comel weh masa dia jaga kiteorang exam hahaha . Cikgu tu macam innocent gila haha. Masa kiteorang buat exam, tiba tiba je jasdeep nak pergi tandas so dia pergi lah tempat cikgu dekat belakang kelas nak mintak izin kan kan. Kiteorang pelik lah kenapa jasdeep berdiri je depan cikgu. Bila kiteorang pandang belakang, rupa nya cikgu tengah tidur hahahaha comel jee :)) Aku tergelak gilaaa. OMG cikgu duduk pun boleh tertidur. Cikgu malam malam tak tidur jaga anak ye cikgu ? ><

Lepastu budak kelas tanya bila exam nak habis , lepastu tak silap cikgu cakap lagi 10 minit . Padahaal lamaaa lagi nak habis. Classmate aku pun betulkan lah sbb bukan 10 minit. Lepastu cikgu cakap 'Ohh jam saya rosak lah, tak betul . " Omgee. And masa cikgu jalan jalan keliling kelas, Shobana tanya lah cikgu "Tinggal lagi berapa minit cikgu ? " . Err maybe shobana tak dengar kot jam cikgu rosak . Cikgu cakap lagi 3 minit padahal salaaah . So classmate aku betulkan balik, bukan 3 minit. Lepastu cikgu ketuk ketuk jam cikgu guna jari lepastu cakap "Sorry, jam saya rosak. " Hahah comeeeel .

Masa jumpa najihah , aku cerita lah dekat dia pasal kecomelan Cikgu Asrul yang suka buat lawak tu. Lepastu najihah cerita, time exam cikgu Asrul pun ada jaga kelas dia. Najihah kata maybe cikgu tu hyper ke kan so dia main pusing pusingkan pencil guna tangan dia. Sekali bila tengah syok pusing pusing pencil kat tangan, pencil tu tercampak kena najihah Hahahahha comel tak cikgu saya , comel tak ? 

Trial PMR habis hari khamis tapi jumaat still ada exam Seni. Sesungguhnya aku tak suka seni. First sebab tangan aku kayu. Second sebab kalau aku lukis cemana pun takkan cantik. Third sebab aku tak reti colour especially kalau guna pencil colour. Fourth sebab kalau aku lukis daun pun jadi sampan , expect aku nak lukis wau lah weh ? Kirim salam je . So time cikgu nak kutip kertas Kemahiran hidup (exam last hari Khamis) aku dah pandang anis cakap "Merdeka weh merdeka !! "

Andd tadi lepas habis exam Pendidikan Seni , aku dah bising "Rayaaa wehhh !!! " Lepastu keluar kelas , aku pergi dekat Siti and jerit Selamat Hari Rayaaaaaa . Lepastu Haleeda kata semangat nya aku wish orang -__-" Mood aku tengah happy tak leh nak describe time tu ! Sekolah aku pulak dah jadi macam Iraq kene perang . Kebabooom sana , kebaboom sini. Mercun timeee :"> Omgee tak sabar nya nak main mercun kat kampung . Err actually aku tak main mercun , aku main bunga api je T__T

Ohh , aku dah active kan balik twitter :"> Hihii so mari lah kita saling follow - mengfollow Klik sini ; Twitter Supereera

Saya, Nur Syaheera Binti Tajuddin, nak wish classmates saya / ex classmates saya / ex schoolmates / friends dekat facebook and followers yang tak berapa nak banyak dekat blog ni / semua umat Islam; Selamat Hari Raya, People . Mintak maaaaf sangat sangat kalau ada dosa , even Allah pun ampunkan dosa hamba-Nya , inikan kita sesama saudara Islam :D Sorry kalau ada terkutuk dalam blog or whatever and suka post entry yang triple loser. Take care , jangan nak main mercun sangat lah kan siapa yang amik PMR dengan SPM tu ;/ Okay senior yang amik STPM sekali muehehehe . Kang jari tinggal tiga je kau nak jawab apa exam nanti ? 

I wish Atok will get well soon :( We have to balik kampung this Sunday because Atok is not feeling well .  Atok, be strong and lets celebrate Aidilfitri together this year  ! And tonight , we have to stay in Bangi so this is the last time I will online before raya . Selamat Hari Raya , Maaf Zahir Batin.

Selamat Hari Raya Kyuhyun, Jonghyun, Nickhun .

Supereera 

No comments:

Post a Comment