Saturday, December 29, 2012

Fan girl mode turn on

Semalam aku tak update apa-apa langsung muahaha. Maaf buk maaf sakit kepalanya menggila buk. Tu lah mulut tu gatal sangat kata nak maintain demam sampai naik sekolah kan?!? Aku mmg selalu demam in fact aku lah yang paling kerap kali demam dalam dorm. Tapi selalu demam sekejap je. Ni haa demam aku kemain pulak dahsyat nya. Pening kepala mak datuk menusuk otakk ! Dah beli Cool Fever sekotak, preparation kalau demam tahun depan haktuih.

Bila akhir tahun ni, korean entertainment award kemaaaain banyak. Paling sakit hati jiwa dan raga bila the peak time will be on January ; Golden Disk Award (So called korean grammy awards), Girls Generation's comeback (which is aku tak kisah sangat pun, I can still breathe properly.) BUT ! CNBLUE 'S COMEBACK ON 14TH JANUARY IS WAYY TOO MUCH OKAYY ?!? Asdfghjkl Ingat apa hah dekat bilik TV Seseri tu ada KBS World ke? Astro ada lah tapi Tutor TV, Hitz FM, RTM apakah I don't need them at all okay Datin please update asap.


Tak kenal jonghyun mana satu ? *hentak kepala* He is the most shining person in the picture. Even lepas dia tukar hairstyle ni sejak dua menjak ni dia paling handsome muahaha sorry okay Yonghwa tak kan menang. Aku okay dengan apa-apa hairstyle asalkan jangan panjang macam perempuan okay Jonghyun please *cries*


 

On SBS Gayo Daejun wth Jonghyun so playful aku flying kick kiss kanggg *die*


Something wrong with me or nowadays Jonghyun seems so happy on stage. His smile wider okay 

Setelah aku meng-check it out website allkpop, Jonghyun menang New Actor Awards on SBS Acting Awards. Jonghyun's first drama ever : A gentleman's dignity. Aku dengan eeka tengok sama-sama sampai gila gelak terguling, menangis pun ada tak silap. Actually mula2 aku tengok pun sebab ada Jonghyun, but worth it to watch okay seriously *drools*. Tak lupa Kyuhyun yang telah ditinggalkan sebab lately ni aku ter-over fangirl Jonghyun muaha. Kyuhyun menang New Variety Awards *dancing* I'm so proud huaaaa itu pun aku tau daripada twitter.


[TWITTER|PHOTO|TRANS] DOUBLE JH SELCA
@FtGtJH: I don’t know Today I just get along with this guy pic.twitter.com/xbL5R87O
@FtGtJH: 모르겠다 오늘은 그냥 이놈과함께 pic.twitter.com/xbL5R87O
Translated by @cnburningbow
*i’m a happy shipper* 

Ingat kan aku sorang je suka syok sendiri -_-"

Aku tengok latest variety show and Jonghyun cakap 'A man should pay 100% of money at a date'. Bila orang tanya kenapa, 'Feels like my pride falls down. If I have a point card and I'm with my girlfriend, I don't use it' . Busan style *screaaam* Boyfriends nowadays perempuan yang kena bayar hmm apakah .. Aku tanya ibu macam mana ibu dating dulu before kahwin. Ibu cerita ' Ishh masa ibu dating, mesti ayah yang bayar! Tak pernah sekali pun ibu bayar. Sampai satu hari ni ibu belikan ayah baju senyap-senyap sebab malu tak keluar duit' OMG WHY MY AYAH SO COOL ? *freeze*




Omg hahahahaha this is the most hilarious part. Jonghyun why so cute why *screaaam*


Whatever it takes, whatever will happen the first thing bila naik sekolah nanti aku nak check bila Pulang Bermalam and bila Keluar Bandar. Mana tau ada date yang paling dekat dengan 14th January. Takpun aku tengok jugak masa cikgu mengajar I don't care lols. Or I will use computer in the class to watch via youtube. Nasib baik kelas Form 5 ada computer wakaka.

No comments:

Post a Comment