Monday, December 3, 2012

I'm talented at erasing memories.



I'm watching 'I miss you' drama, and cried in every episode. That's what will happen when my emotional mode turned on.

Aku dengan gila nya tak tidur even dah pagi buta dah ni, alang-alang boleh sahur terus agaknya -__-" Aaaaah i just love holiday ~ Sit in front of the laptop instead of books. See my family everyday instead of warden. Flip over books, when you think you should. Do some homeworks and two movies will follow up. Main piano bukan sebab stress belajar tapi sebab dah takda kerja nak buat. Thanks to the holidays, aku buat semua apa yang aku nak hakhak. Aku sangat happy T.T Kan best hidup macam ni. 

Aku tak boleh bagitau pukul berapa sekarang sebab ibu dah tahu view blog ni, tak selamat! Wait, say hello to ibu HELLOOOO IBUUU *waves hand* Tinggal satu bulan cuti sekolah, please slow down the time. Or at least give me a time machine. You choose.

No comments:

Post a Comment