Wednesday, December 5, 2012

Will you be my Harry Borrisons?


Let me introduce you, Yoo Seung Ho *tepuk tangan* Dia buat comeback dalam list Tercicir di Korea dekat tepi blog ni ------>> Aku dah update yang baru hahaha. Dulu masa Master Of Study pun aku minat dia tapi dia lesap hilang macam biskut HwaTai! This is warning takut lepas ni belambak gambar dia dalam blog hahahaha. Aku upload gamba Yoo Seung Ho dalam twitter and kawan kawan aku biasalah overreact gila hahah. Farhana was one of them hahahah



I know right, ni just first reaction. Dia tanya aku siapa nama laki tu and aku taknak bagitau for sure. Farhana tak boleh percaya. And tiba tiba dia tweet gambar Yoo Seung Ho. Hahah childish fight began then..



Endless fight -___-



It would be perfect kalau ada laki muka sehandsome ni dekat sekolah. Nak aku duduk Seseri tak balik dua bulan pun aku rela T____T Ibu cakap selama ni aku homesick sebab takda lelaki. Dikelilingi perempuan membuat kan aku fikir rumah, tu apa ibu cakap. Ibu patut rasa lega aku tkda kena mengena dengan kes lesbian zzz -__-" Menggatal menunjukkan aku sangat straight, kukuh, kental takkan rapuh. Apa aku ni merepek.



It would be niceeeee kalau ada kawan aku muka macam ni -_-" Hmmm


I should go to sleep hahahah fangirl mode never dies. Loves xx


Bad boy all the waaaaaaaaaaaaaay


4 comments:

  1. well..mybe your mother is right..hahaha..friends with everyone make us happy in our school

    ReplyDelete
  2. well..mybe your mother is right..hahaha..friends with everyone make us happy in our school

    ReplyDelete
  3. well..mybe your mother is right..hahaha..friends with everyone make us happy in our school

    ReplyDelete