Saturday, January 19, 2013

Aku kaya


Bau duit everywhere.

Nampak je okay muka aku bahagia dapat duit. Tapi bila nak cerita behind the scene hmmm gali kubur ya jawabnya. Kalau orang tengok gambar kiteorang excited amik gambar bersama duit 100 warna purple yang cantik ala ala duit jutaria tu, mesti takkan terfikir apa yang jadi dekat aku sebenarnya T.T

We're supposed to be at the hall 3.15 PM . Tapi aku taktau apa jadi dengan aku, sama ada kena sampuk or whatever. Semua orang dah turun pergi dewan dengan muka aku-nak-duit tapi dekat class aku dengan Aisyah Habib tengah baca surat khabar Berita Harian tengok pasal Golden Disk Award [Macam ni lah nasib taktau khabar berita pasal GDA]

Killer (Err, ni nickname orang okay bukan pembunuh) tengah baca newspaper STAR and Cunu tengah online dekat komputer class. So kiteorang pun macam relaks jeee taknak turun bawah. Sekali, aku terfikir "Eh korang kenapa kita tak turun bawah?" Sekali semua lintang pukang nak pergi dewan. Sekali ...

Semua orang dah beratur ikut class and Datin tengah bercakap. Datin okaaaay siapa tak takut! Kang kantoi lambat ke ponteng ke macam mana T.T Last last kita empat orang duk tunggu menyorok dalam toilet sampai Datin habis cakap, dah ah Cunu pengawas! Serious macam budak jahat ponteng kelas T.T Apa dah jadi dengan aku skearang. Kiteorang sampai plan nak masuk dewan ikut jalan belakang ah bagai pergh macam dak dak rempit do. Bag semua tinggal depan toilet, lepastu last last masuk jugak dalam hall. 

Bila dah masuk tu Aida tanya 'Asal lambat? I dah cakap dengan korang suruh turun tau tapi you all tak layan!' And kiteorang macam wehh sumpah tak dengar langsung kena sampuk apaa. Tapi whatever asalkan aku dah kaya sekarang. Aku bagi duit 100 dekat ayah so that nanti aku boleh pau duit ayah double yabedabedu. Update blog guna computer class not that bad I guess muahaha *peace* 

Next week aku balik yay yay. Kiteorang tak countdown langsung okay. Semua busy gila sampai nak bukak calendar tak sempat. Jadual pack macam tin sardin! Oh yess dengar cerita a few students from btho dapat Seseri hakhak just listen, think twice dik *evil laugh*


Five Adioda'13 people. Brand new classmates, 

No comments:

Post a Comment