Saturday, January 19, 2013

PrankSTAR Part Two


The hell.


Okay yang ni mmg update sepantas kilat punya! Harini aku outing and balik rumah along dekat BTHO which is rumah lama aku. Rindu gilaaaa nak duduk sini. Last week i guess birthday Atikah Azhar. Smkbtho student should know siapa Atikah Azhar -_- So aku decide nak prank dia muahaha. Dah kata kawan sekolah lama kan,

Aku dah ajak Gang BTHO [ Aisyah, Aishah Khairi and Athirah Nazam] nak prank atikah sama-sama. Tapi taktau pahal busy ke apa just aku dengan Aisyah yang wujud masa malam prank. So kiteorang pun seret satu dorm nak prank dia. Masalah paling utama sekali : Warden malam tu Ms Samimi! -_- Harapan tipis aaah macam gali kubur tau tak prank masa Ms Samimi duty warden. 



The prankstar . Thanks for supporting babes.

Tapi demi kawan tercinta, kiteorang pergi jugak prank no matter what happened. So kiteorang dari Block C pergi Block A which is jaaaaaaaaaaaauh nak mampus okay malam malam buta pukul 12. Dah ah semua orang buat latihan addmath sebab esok ada extra class addmath tapi aku tak buat satu habuk pun semua sebab Atikah omg so sweet.

Pergi ditemani satu bungkus sabun cuci baju, prank pun bermula. So takleh nak buat teruk teruk sbb Ms Samimi duty kan. Masa kiteorang nak plan dalam toilet, Ketua Disiplin datang cakap 'Korang nak prank ke? Postpone boleh tak?' Hmmm banyak kau nak postpone. Takkan esok aku nak datang Block A ni lagi haktuih. So kiteorang prank jugak even though dah kena sound dengan pengawas!

Jahat tak aku, tanduk makin lama makin tinggi kemain lagi okay. Pengawas marah pun buat dek je tapi aku ni pun dulu pengawas jugak. Pergi masuk dorm Atikah terus lumur or sapu satu badan dia dengan sabun cuci baju even dalam seluar and baju hahaha omg jangan imagine ah macam mana. Tapi ni silent prank punya sebab aku dah warning Atikah ' Kau menjerit siap kau!' Dia nak menjerit pun tak boleh sebab kiteorang tutup mulut dia. Budak dorm dia tengok je macam redha pasrah. 


Tengok baju and seluar atikah haha tu baru sikit


Lepastu budak gedik mengada ni suruh kiteorang mandikan dia lepas kena lumur dengan sabun cuci baju hahah. Kiteorang mandi kan kejap je lepastu tinggalkan sebab dah lambat nak balik dorm. Balik tu macam orang gila jengket-jengket takut Ms Samimi dengar LOL apa dah jadi aku sekarang.

Okay bye adios xx

No comments:

Post a Comment