Saturday, January 26, 2013

We met again





Ramai rupanya budak kelas aku tahun lepas yang lahir bulan Januari. Alah biasalah masa awal bulan dulu kan tak kenal lagi, tak rapat. So birth date pun takdo makna ah nak ingat. Lagi-lagi aku ni haa, dah lah kaki lupa ingat birthday orang *peace* Dah lah ramai birthday Januari, berturut-turut pulak tu. Sampai aku dah penat nak nyanyi lagu birthday dekat dalam Dewan Makan. 

So 4 Adioda gathered again to sing birthday song together for Adilah, Aisyah Juhaimi and Anis Elyana at VIP table in DM. Adilah pesan dekat semua classmate ajak semua orang makan sama-sama sebab family dia bawak makanan weekend ni. Kiteorang pun yahooooo makanan free !



So we gathered at the GAS to celebrate Adilah's birthday

Family Adilah semua datang hahaha yang aku paling rasa macam kaki aku nak melayang terbang bagi flying kick kat sorang-sorang budak kelas aku bila dieorang pemalu sangat depan family Adilah! Nak kata sebab ada abang dia, rasa macam umur tak sesuai untuk budak sekolah macam kiteorang. Makin dieorang malu, makin awkward lah suasana. Dieorang nak amik makanan pun suruh aku yang amikkan sebab malu ngek. Last-last aku sorang ni je ha yang bising, mesti mak Adilah ingat aku ni muka tak malu pipi tebal agaknya. 

Mak Adilah bawak KFC and snacks for us! Ya Allah dah lah bawak berkotak kotak kotaaaak. Kiteorang ni ha yang hidup bagaikan kais pagi makan pagi pun kebulur lah almaklumlah dah bosan asyik makan lauk Dewan Makan je kan. Mak Adilah suruh letak surat khabar hahaha rasa dalam hati macam 'Tak payah macik, kiteorang ni baring atas lantai pun buat lek je takyah alas' tapi aku takut mak Adilah heart attack kalau dengar. 


Birthday girl wohooooo (:

So we sang birthday song AGAIN buat entah berapa kali hahahaha. Nyanyi tu kalau bersopan santun takpa jugak ni nak menjerit tengah GAS tu haa semua visitor pandang hakhak. Dah lah aku lead baca doa makan hahah sejak bila do -_- Kek tiramisu pun ada *nangis* Aku tak kisah masa tu, gemuk ke apa lantak lah. Adilaaaaah, we love you and we love KFC too hahahahha

And kebetulan haritu Birthday Anis Elyana jugak. Malam aku pergi prank Atikah Azhar, aku singgah dorm Anis nak pergi prank dia jugak. Hmm memang nasib baik lah aku tak kena dimerit malam tu kalau tak aku gali kubur Anis ni haaa. Tapi bila dah pagi pun tanduk dekat dahi tak stop tumbuh! Hakhak so kiteorang sumbat makanan banyak banyak dalam mulut Anis


Baik kau makaaaaan!!





Okay nampak tak bila tahap kesabaran takda. Tangan Nina dah kat leher dah tu ..


Kiteorang duk menjerit "Telaan weh, aku tak kira!" Last-last Anis keluarkan balik hahah disgusting betul manusia sekarang.


Adilah Osman, aku jumpa kau hari-hari. Sehari tak jumpa kau macam tak complete hidup aku. Ayat apa aku merepek ni, dah sah sah lah dorm dia sama floor dengan aku. Share toilet, share shower, share sink. Macam mana aku tak jumpa dia hari-hari? Terima kasih sebab inform aku awal-awal siapa kena public speaking dekat perhimpunan so that aku tak rasa nervous. Bagus jugak ada banyak kawan Pengawas Perpustakaan ni hakhak. I love you macik, walaupun kau lagi tinggi daripada aku *nangis*

Adilah cerita mak dia suruh dia ajak satu kelas makan sama-sama and celebrate birthday dia. And dia respond 'Budak kelas? Oh 4 Adioda? Okay' Hahah dia ajak classmate tahun lepas 4Adioda celebrate sama-sama even though mak dia suruh ajak budak kelas dia tahun ni. Dia cerita suruh aku terharu, tapi aku tak faham langsung. Last-last baru aku faham. Dang.

We do 'Tepuk terima kasih' for Adilah's parents at the center of the GAS. We said goodbye and went to our own ways. Not to our last year's class, but our own ways. 




No comments:

Post a Comment