Friday, February 15, 2013

Don't waste your time peeps.

Oh tidaaaak dah hari Jumaat weh sumpah sumpaaah cepat sampai aku nak tidur pun rasa macam 'Woi jangan rugi masa, baik kau layan Korea kejap' And yes homework tak siap laaaagi. Hmm penat nya hidup rushing ruhsing macam ni *hentak kepala*

Tapi kita ni hidup kena chill cool relaks jangan gelabah. Apa function ada homework kalau ada pilihan nak buat ke taknak buat. Kita boleh pilih okay taknak buat, tapi balasan nya pun ada. And somehow, aku tengah tunggu balasan tu ... *screaaam* Mengikut pendapat aku yang tak boleh pakai ni, otak kita perlu di-entertain kan, sebab kalau paksa 24/7 otak kita akan jadi penat.. and collapse oh tidaak.

So kita isi masa kita dengan sesuatu yang berfaedah, yang boleh buat otak kita chill macam .. layan Korea. Heh heh heh manyak cantik. Okay fine kalau layan korea tak semestinya kena minat semua artis Kepop Kepop jambu tak jambu handsome ke macho ke hancur ke, tengok lah variety show supaya kita gelak gelak dan gelak tak ingat dunia. Kenapa? Sebab otak kita perlu di-entertain kan. 

Takpuuuun, tengok lah Vlogger macam apa yang aku baru buat tadi huehue. Bajet macam bagus sangat aku urus masa haktuih. Patutnya aku tidur tadi, sebab sekarang macam zombie dah ni ngantuk. Tadi bangun pukul 8 pagi okay awal nak mati blergh. Orang selalu tengok Nigahiga. Banyak okay Malaysia Vlogger : Matluthfi, AnwarHadi, MariaElena and yang tadi aku layan ialaaaah .. Aiman Azlaaaan *hairflips*



One of the videoooossssss.

Beza nya sekarang bila kau tengok variety show Kepop Kepop, kau hanya gelak. Tapi kalau tengok video Aiman Azlan kau akan rasa kau membuang masa dengan cara yang berilmu (eh ??) Sebab setiap video ada lagu eh tak tak every video ada messages yang dia nak sampaikan. And dia suka buat expression muka yang buat aku nak asah parang hmmm

And aku sangat suka tengok dia cakap english omggg how to got that fluency, dude ? Macam mana nak confidenct macam everytime dia bukak mulut huahua tak macam aku ni haa kalau dalam class tu buat presentation memang kalau boleh aku nak pandang tingkap kelas aja. Always avoid eye contact [even though semua perempuan, takda nafsu .. ] And some of the videos ada Islamic concept. Buat pembersih hati aku yang kadang-kadang tercemar dengan Kepop ni hmmm 

And baru discover dia ada 'Blog Aiman Azlan'. Ye laah blog yang aku follow semua taknak update kaaan hmm blah ah semua aku merajuk. Ni tak dekat blog list tu asyik muka blog aku je yang update (kalau aku cuti lah kan). Yay ada blog baru nak follow, boooooo. Okay bai everyone Assalamualaikum adios xx

No comments:

Post a Comment