Saturday, January 25, 2014

Estrella of Seseri xoxo


Malam Gemala Puteri of Estrella

Mentang mentang sekarang dekat twitter dah ada ask.fm, seserian-wannabe duk lah tanya batchmate aku pasal sekolah itu ini. Masuk je lah! Paling aku sentap soalan 'Teddy bear boleh bawak tak?' Alahai dik, kau nak bawak patung zirafah ke gajah letak depan dorm pun takpa tapi esok nya cleaner angkut bawak jalan jangan nangis kahkah. 

 

Compare my first day with I-am-a-good-girl face and my last day with aku-senior-kau-siapa face, see what Seseri have done to me lol (but seriously senioriti takda no bully so dont worry)

My first day was on 31st January 2012, and the assimilation was.. great (waklu). So this upcoming 31st january will be Estrella's second anniversary YAAAAYY  (this year will be second or third eh lol) Ni kalau kat seseri ni penuh lah buku announcement dengan speech anniversary batch dari start dinner sampai habis tak stop 



Gambar ni ambik masa satu batch kena balik raya awal sebab nak trial, tak ke buang tabiat selama ni senior tahun tahun lepas tak pernah aku dengar kena balik cuti awal semata-mata trial huwa it is not easy to make the star formation lepastu nak layan kerenah 210 orang lagi pergh berjam-jam kot tunggu nak siap but why we chose star (dah lah susah kan) sebab Estrella tu bintang dalam bahasa latin lol what /muntah/ 

Last year first intake will celebrate like hell lepastu ejek second intake and so on "Eh kau kan masuk lambaaaaat!" (itu lah apa aku buat dekat fatinah tahun lepas) Cerita nya sekarang aku nak wish on 31st Jan tapi for some reason tak boleh so takpa kan wish awal heheh

Happy 2nd anniversary or birthday Estrellaaaa  yay kalau lah ada yang tak sedar that our batch bond kuat sebenarnya especially lepas selalu gaduh-gurau dengan jiran sbp (its a fact, gaduh dekat twitter macam hape dulu) and kena sound dengan datin lol and ingat tak satu batch kumpul phone sebab nak sorok for spotcheck, taknak kantoi punya pasal for the sake of whole batch


argh malas aku nak flashback so i should stop now



Just know that serigala that we used is actually term for the alumni(s)



Take care 

No comments:

Post a Comment